[quote=FallenAngel;123786]Mit navn er Peter og jeg er nørd.
Arbejder til dagligt i en IT afdeling og er sygeligt grebet af Diablo 2 som stadigvæk spilles OG har været på forkant og advaret min bedre halvdel om hvad der sker når Diablo 3 udkommer. resultat ny pc, mindre tid sammen… Men syns jeg er god til at spille når hun alligevel ikke er der, så lidt hensyn kan jeg tage[/quote]
D2 styrer for vildt.
Jeg bruger meget tid på at spille D2, og har efterhånden fået lavet en del “gode” chars. Har stort set ALT i godt udstyr, og masser af torches.
Jeg må indrømme jeg også er en af dem der er med på WoW vognen!! og i perioder alt alt for meget!!!
Jeg spiller for det meste Alliance på Eonar, men har også enkelte low lvl hordes på silvermoon…
ud over det nyder jeg også godt af gratis spillene, og så synes jeg også det er hyggeligt at sidde med heroes og might and magic!!
her i huset startede min intersse for spil, som mangel på beskæftigelse, min kæreste spiller Medal og honor på klanbase og det betyder at jeg til tider ikke ser meget til ham…
Jeg er ikke så meget for at spille spil på Pc’en - man sidder så elendigt, næe… så hellere PS, for der kan man sidde godt tilbagelænet i sofaen med Silke på skødet.
:?[/quote]
Go’ stil, der!
Ja, jeg er spillenørd - på alle konsoller.
Spore på PC - det spillede jeg engang non-stop i 7 timer.
Saints Row 2 til Xbox360 - Uha, det er noget, der rykker.
Og så er der selvfølgelig alle de der Gameboys. Gameboy Colour, Gameboy Advance, Gameboy Advance SP, Nintendo DS.
Men det ultimative må være spillemaskinen PlayStation2 Slim - det er den bedste opfindelse ever. Dén kan jeg spille på i dagevis, hvis jeg fik lov.
uuuha ja, jeg er altså også alt for god til at bruge rigtig mange timer på spil når jeg kommer igang…og det er uanset om det er på ps2, xbox eller pc…selvom min pc er det foretrukne…
Jeg hedder Tina og er 46 år. Jeg kan nok heller ikke sige mig fri for at være pc spilloman. Førhen var det nintendo (mario spillene) men senere blev det til adventure spil på pc af forskellige slags. Så kom jeg til at se en fyr spillet Counter Strike og så var jeg solgt. Jeg har spillet Counter Strike flere timer dagligt hver dag siden jeg var 38 år og så indtil i efteråret hvor jeg fik meget ondt i min venstre skulder og derfor holder en lang pause. Jeg savner det nu meget. Især kammeratskabet også fordi det var en engelsk server jeg spillede på og vi holdt lan-parties i england, hvor jeg flere gange har deltaget. Alt for lidt søvn, for meget øl, snak og gaming :).
Nu bliver det mere strategi spil som Roller Coaster Tycoon, CIV city of Rome, Pharaoh, the settlers2 m.fl. Der skal man ikke være lige så hurtig på tasterne som ved et online skydespil.
kan godt grine over sådan en som min svigerinde som kan sidde hele natten og drikke lib fraumilch (billig hvidvin) og spille wow. Når hun endelig går i seng er hun så fuld at hun dårlig nok kan gå…
[quote=milos mor;123843]Til alle jer der spiller big fish games, I kan med fordel kigge på reflexivegames.com - de har også en masse spil og de fleste af dem tilbyder at du kan spille i 2 timer inden du skal betale for det.
Jeg spiller forskellige reflexive games, og elsker alle de der diner dash slags spil. Jeg har med vilje ikke startet WOW fordi jeg ved jeg aldrig kommer til at lave andet så.[/quote]
Så kom jeg ind og kigge og NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRH hvad der var mange fede spil derinde…blev helt bidt af et der hedder Gazillionaire - total dårlig grafik - men fedt alligevel:wehu: