Tillykke Annette og Karsten med kobberet

Stort tillykke med kobberbrylluppet i dag. Jeg håber i får en fantastisk dag

:kor: :ballon: :krammegave: :balloner: :puuuuust: -partytime :ballonbamse: :gave: :forelsket: :iloveyou: :regnbuehop: -kramer

Tillykke Annette !!!

:flag:

:kor::rundtosset::ballon:-weee Tillykke:flag:

:balloner::puuuuust:TILLYKKE

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hjerteligt tillykke med jeres kobberbryllup - håber, at I alle får en rigtig dejlig dag.

:yatta::yatta::yatta::yatta::yatta::yatta:

MANGE gange tillykke med dagen

Tillykke
:blomstergave::balloner::puuuuust:

Tillykke med dagen og hinanden :flag:

Tillykke med dagen…håber I har haft alletiders dag :flag::gift:

stort tillykke med dagen igår, håber i havde en rigtig hyggelig dag med masser af gæster

Hjertelig tillykke med kobberbrylluppet. Håber i har haft en fantastisk dejlig dag.

:balloner:-bananer:balloner:

Et forsinket, men stort tillykke herfra!
:puuuuust:

Aaaiiiii - jeg havde slet ikke set denne tråd :ups:

Tusind tak skal I have :wehuu:
Vi havde en skøn dag, med gæster hele dagen. Masser af blomster og gode gaver, så vi er helt overvældet i dag.

Det bedste af det hele var gaven fra hele familien. Først gav Anne og Henning os en STOOOR pakke. Det var en kuffert til hver. Derefter fik vi en lille pakke, som indeholdt to pakker smøger. Disse to pakker fik vi med ordene “Så kan I ryge og rejse” fra Anne.
Derefter sagde min bonusfar.
“Karsten og Annette. I er der altid for andre når der er brug for hjælp. Dette kan vi nu vise vores taknemmelighed ved at give jer denne gave. Karsten - hvis du fik lov til at vælge, hvor ville du så tage hen? (Karsten svarede Frankrig eller Italien) Vi ved jo, at I aldrig har haft chancen eller muligheden for at tage på bryllupsrejse. I har haft job og børn at se til, så tiden har været knap for jer, så derfor er vi gået sammen om denne lille rejse til jer to.
Vi har booket fly og hotel til jer, så den 10. september rejser I på et forlænget weekend ophold til Paris. Tusind tak fordi I altid er der når vi har brug for hjælp”

Behøver jeg at sige at vi stortudede begge to. Ja jeg sidder faktisk igen og tuder lidt. Det var bare så stort.

I kan lige se hvordan vi så ud i går morges -engel

Og nej - det er ikke hvide nylonstrømper jeg har på :tihi: Mine ben ER så hvide :yah:

Også et forsinket tillykke fra mig :flag:

Et forsinket men lige stort tillykke med dagen. :inlove:

Hvor er det en dejlig familie, I har,
jeg håber, I får en rigtig skøn (Kobber)bryllupsrejse rejse. :hjerte:
.

Et forsinket men meget stort tillykke med kobberet.

Hvor har I en dejlig familie, jeg håber, I får en skøn (kobber)bryllupsrejse.

Tak for billedet. I ser glade og søde ud.
.