Tillykke Brita Kamikaze

-tillykke Tillykke med dagen Brita, tænk er der virkelig gået et år siden sidst. Kan du nu hygge dig rigtig meget med dine gæster og mosters Emil -tillykke

[SIZE=3]Tillykke med fødselsdagen - håber du er blevet forkælet af mand, børn og katte.[/SIZE]


:krammegave::krammegave::krammegave:

:puuuuust: TILLYKKE:puuuuust:

Håber du får en rigtig god dag med masser af forkælelse, som du har fortjent med det hjerte du har for at hjælpe…

Alt lykke i det kommende år

:balloner:

Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Håber du har haft en rigtig dejlig dag :slight_smile:

Hjerteligt tillykke med fødselsdagen :smiley:

Herfra skal også lyde et stort tillykke med fødselsdagen

:tillykke:

Du får lige et ekstra tillykke her fra mig :flag:

STORT tillykke med det 26 år og nogle måneder (jeg siger ikke hvor mange:-))

Tak for de to dejlige MCOer, som hver dag beriger mit liv herhjemme - tror de er i næste udgave af MCO-bladet med friske klikker-fotos:rock:

Håber du har en dejlig dag:-)

MVH Helle

Tillykke med fødselsdagen…:flag::flag::flag:

STORT TILLTKKE med igår, jeg håber at du havde en dejlig dag med alle dine kære både de to og fire benede :wehuu:

Tillykke med fødselsdagen i går - håber du havde en dejlig dag.

:flag::flag::flag::flag:
:balloner::puuuuust::ballon:

Bedre sent en aldrig. Hjertelig tillykke med dagen igår, jeg håber du havde en skøn dag med maaaange gaver og super søde misser i dagens anledning:).
Knus Elin

:flag::flag: Stort tillykke med fødselsdagen i går. :flag::flag:
Hilsen Lisbeth

TUSIND tak for lysønskningerne.
De bedste gaver var nu at Simba 20 blev hentet hjem…SÅ fin og flot en kat OG at jeg fik en kæmpebuket af ovre på klinikken. Jeg var ved at dåne da Ryan gav mig den. Kunne godt se de havde noget for, da jeg ind bagved (skulle se til Simba 20…han blev hentet 3 timer senere, for jeg var på vej til Virborg efter kyller). Så stod de er allesammen og vupti tog Ryan en stooor buket frem fra bag ryggen.
Den skal du have for du er vores bedste kunde…det sagde han fisme :øhmm: gud ved OM det er fordi jeg lægger så mange penge derovre eller fordi jeg er sådant en sødt gemyt :fløjte:
Fik også en lækker vinduesskraber, en æske chokoladeskilpadder som Mosters Emil næsten nåede at spise iaftes :fin:…han er hurtig NÅR det gælder den slags. En flot tegning af samme skildpaddespiser, og en anden buket af Katrine da hun hentede Rasmis og Molle dagen før. En flot dekoreret porcelænsmid købt i Istandbul (en kollega var der i julen og købte den der), en stor flaske olivenolie af luksuskvalitet, en dåse vintercreme lavet på morgenfruer, et halvt bestilsæt fra Raadvad (den anden halvdel var min julegave…fra min gamle mor), gavekort til sko. Knud på arbejde havde glemt sin gave…den får jegbare på tirsdag når jeg møder på arbejde igen. Vores to sønnemænder får jeg gave af NÅR de kommer…det er udskudt p.gr.af week-endens udstilling.
OG nu vil jeg have syet de sidste 15 nullerputsenge. HÅBER mange kigger forbi min hittekattestand imorgen. Der er så meget, så meget…selv påfuglefjer er der, smykker, legetøj, nullerputsenge, puder med krøyerkugler og med hvedekerner,…håber også at nå at sy nogle savlepuder :savle: med baldrian.
Vi ses og :tak:

:flag:

:flag: Bedre sent end aldrig - tillykke med fødselsdagen :flag: