TILLYKKE DK Mammarazzi

:gave::gave::gave::gave::gave::gave:

[B]Hjerteligt tillykke med fødselsdagen Rikke

Tillykke :flag: :smiley:

Tusind tak skal I have :slight_smile:

Tillykke med dagen:flag:
:tillykke:

:gave: kæmpe stort tillykke med fødselsdagen

Mange tak for hilsnen :slight_smile:

Stort tillykke :flag::flag:

Hjertelig tillykke med dagen :slight_smile:

Venligst
Dorthe

:puuuuust:Stort tillykke med dagen:puuuuust:

:føzda:

Tillykke med fødselsdagen :flag:, håber du har haft en dejlig dag

:tillykke: :puuuuust: :tillykke:

Tusind tak alle sammen for de dejlige fødselsdags hilsner :wink:
Jeg havde en rigtig dejlig dag.

Den startede kl 5.20, da denne lille uldtot vækkede mig, og absolut ikke syntes vi skulle sove mere :slight_smile:

Efter at have prøvet til flere gange, ringede kærestens vækkeur (han skulle på kursus hele dagen). Han var blevet bedt om af misserne at købe en gave til mig - De gav mig en oplevelses pakke til en biograftur eller til brunch. Der var også en lottokupon til i aften med joker, så måske får jeg endnu en gave i aften :tihi:
Sikke søde misser jeg har :hjerte:

Jeg havde jo allerede fået min gave af Johnny, for han har jo givet mig en tredjedel af hende her :hjerte::inlove::hjerte:

Jeg stod op og fik hele huset gjort rent, når jeg nu ikke kunne få min skønhedssøvn alligevel :slight_smile: Den bette Diva var selvfølgelig selv blevet træt, så hun havde lagt sig på sin yndlingsplads i stuen og var allerede i drømmeland typisk :tihi:

Ved 11 tiden kom Hanne (DK Lindvig) og hjalp mig med at fejre min fødselsdag :slight_smile: Jeg havde inviteret på boller, men Johnny var vist kommet til at spise de sidste i fryseren, så ingen boller til Hanne :frowning: Heldigvis havde jeg nogle grove købeboller, som blev lunet i ovnen :slight_smile:
Hanne kom med denne fine orkidé til mig (takker endnu engang for den Hanne)

Hun havde sørme også denne fine dåse med til Dreamies godbidder, og sørme om der ikke også var en pose af de lækre godbidder i :slight_smile: Lille Diva støvsugede bordet for godbidder og det killingefoder, som hun havde med til Diva skulle da også smages, og det faldt vist lige i hendes smag :tihi:

Efter Hanne var kørt, gik der ikke så lang tid, så kom Johnny hjem fra kursus :slight_smile:
Vi kørte en tur i IKEA efter plastickasser til kattefoder og derefter ind i Bowl’n’Fun, hvor vi skulle spise en lækker grill buffet - Man kan nemlig spise gratis på sin fødselsdag, hvis man er medlem af deres klub :slight_smile:

Først fik vi kolde forretter bestående af Blinis med rygeostcreme og caviar, Pulled pork burger, varmrøget laks med peberrodscreme og hønsesalat.

Næste forret var varm nemlig tarteletter med høns i asparges.

Så nåede vi til hovedretten, hvor jeg fik kalveculotte med flødekartofler, grillede gulerødder og salat fra salatbaren.

Desserten bestod af fri softice bar :slight_smile:

Herefter kunne vi næsten trille hjem og smide os på sofaen :tihi:

Men jeg havde en SKØØØØN dag

På lørdag komme hele min familie til kaffe/te, kage og boller - til skrup-af-mad får de hotdogs :slight_smile: