Tillykke Elwarth

:puuuuust::krammegave::puuuuust:

Hjertelig tillykke med fødselsdagen, jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag

:tillykke::tillykke::tillykke:

Hun bliver max. 32, og jeg håber hun får nogle rigtigt dejlige bløde pakker :slem: Og så fint vejret er, så må hun jo have opfært sig pænt det forløbne år :høhø:
VH
Susanne

Tillykke med dagen :flag:

:krammegave::blomst::flag:Tillykke!:flag::blomst::krammegave:

:tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke::tillykke:

Tillykke med dagen :flag:

Et stort tillykke med fødselsdagen til Dorthe. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

:hjerte:lig tillykke med fødselsdagen :flag:, jeg håber du har en dejlig dag :slight_smile:

:tillykke::puuuuust::tillykke::krammegave::tillykke::puuuuust::tillykke:

Tusind tak for alle hilsnerne:)
Jo, jeg har haft en dejlig dag. Jeg havde egentlig bestilt at sove længe - man er jo lockouted - men lidt i 8 kom Morten og vækkede mig, at nu var der rundstykker. Nå, så måtte jeg jo op. Mens jeg sad og prøvede på at vågne, gik Morten ud efter min fødselsdagsgave… og kommer ind med en transportkasse med 2 misser i:uha: Og med det samme fik jeg øje på, at den ene var Verdens Sødeste Mis, aka Mille, Susannes skønne Exotic:inlove: Og lige efter kommer Susanne ind i spisestuen. Så jeg har fået Mille og hendes hjerteveninde, Européen Mikkeline:love2:
Derfor er min dag jo gået med at sammenføre med resten af flokken, og så kom mine forældre på besøg til eftermiddagskaffe og aftensmad og er lige kørt hjemad. Nu kunne jeg så få tid til at gå lidt på nettet;)
Mille har hilst på hele flokken, dog blev Emil grim i munden, så Frida blev bange og dermed hidsede sig op. Lidt adskillelse fik alle ned på jorden igen, og nu tager vi det stille og roligt. Emil følger nysgerrigt - og lidt bekymret - med igennem glasdøren fra stuen, Frida kommer til og fra og er bekymret, men dog sød. Gry har duttet næse med Mille, hvæst en enkelt gang, og så var det vist det. Ida har kigget lidt og lagde sig derefter i SIN papkasse, som står lige ved siden af den katteseng, som Mille har besluttet er hendes. Kitti hvæser og sprutter det bedste, hun har lært, når hun kommer for tæt på de nye, men hun gør dem ingenting. Laura har også været på besøg og kigget og kigget, hvæst og knurret en lille smule, da Mille kom lidt for tæt på. Nille fik for en gangs skyld store øjne, da Mille gik forbi hende, og hun tør slet ikke komme ud af stuen og hilse på;)
Både Mille og Mikkeline har taget flytningen og alle de sure misser utroligt flot. Mille er imponerende god til at gå væk fra de hvæsende monstre på den helt rigtige, rolige måde, hvor ingen får lyst til at jagte efter hende. Mikkeline har været lidt mere forsigtig og har ikke haft direkte nærkontakt med nogen af de andre endnu. Hun har ligget på en spisestuestol under bordet det meste af tiden, så de fleste har vist slet ikke opdaget, at hun også er her. Begge har været rigtigt søde og kærlige og ligget på skødet - helst sammen - af både mig, Morten og mine forældre i løbet af dagen og aftenen:) Mikkeline har været lidt på opdagelse i køkkenet, hvorimod Mille har været hele huset igennem allerede. Begge har spist her til aften, og Mille har været på bakken (det har Mikkeline ikke turdet endnu).
Alt i alt går sammenføringen fuldstændigt roligt og eksemplarisk:)

Pyha, sikke en dag:D

Venligst
Dorthe

Et forsinket Tillykke med dagen :flag: