Tillykke haneben

:puuuuust::krammegave::puuuuust:

Hjertelig tillykke med dagen Bente. Jeg håber du har en dejlig dag

:band::tillykke::band:

tillykke med dagen

jeg håber du har er rigtig god dag

:hjerte:lig tillykke med fødselsdagen :flag:

:tillykke::balloner::krammegave::puuuuust:

:tillykke: Stort tillykke med fødselsdagen Bente :flag:

Jeg håber, at du har haft en skøn dag :slight_smile:

:flag: Tillykke med fødselsdagen :flag:

Tusind tak for alle tillykkerne…det varmer …en god dag…johhhh det har jeg vel, alt taget i betragtning…startede i nyt job i går og havde kage med i dag…det faldt i god jord…det der så ikke er så sjovt er at min far i dag blev udskrevet fra hospitalet og flyttede ind på hospice…han har ikke spist fast føde i en måned, og ikke drukket meget den sidste uge…og nu får han kun isterninger…heldigvis er han godt smertedækket, det er den eneste trøst…det “fylder” mere lige nu end at jeg fylder år og sådan er det bare…i 96 mistede jeg min mormor dagen før min fødselsdag, så det år var der heller ikke noget at “fejre”…men det varmer at I har tænkt på mig…tak

:kram: Jeg er ked af at høre om det med din far… men rigtig glad for at høre at du lige er startet i nyt job.

Jeg håber du ellers hygger med familien her til aften

Hvor er jeg ked af det med din far :kram: :kram:

:trøste:

Tak Eva…jeg er i dagvagt, så de er kørt på job inden jeg får fri…og de kommer først hjem ved 1 tiden og der sover jeg…men misserne er nu ganske fint selskab, så det går

Tak Susanne

Åh bente, det gør mig så ondt med din far. Men du skal have et kæmpe tillykke, både fra mig , og dit “barnebarn” Delko

Knus

[QUOTE=haneben;933374]Tak Eva…jeg er i dagvagt, så de er kørt på job inden jeg får fri…og de kommer først hjem ved 1 tiden og der sover jeg…men misserne er nu ganske fint selskab, så det går
[/QUOTE]

Øv hvor ærgeligt. Godt du har misserne så, og måske så noget fejring her i weekenden? :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;933375]Åh bente, det gør mig så ondt med din far. Men du skal have et kæmpe tillykke, både fra mig , og dit “barnebarn” Delko

Knus[/QUOTE]

I guder han er lækker Gitte og tak…nej ingen fejring Eva… …her og nu handler det om at give min far de sidste gode dage…ingen i familien har lyst til at fejre noget, mindst af alle jeg

Ah, det kan jeg måske godt forstå :frowning:

T I L L Y K K E_ HANEBEN!

Jeg håber du har haft en dejlig dag trods de triste ting :kram:

Stort forsinket tillykke med fødselsdagen til Bente. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Forsinket tillykke med dagen, Bente :flag: :flag: Du må have to flag, når jeg nu sådan er bagud :ups:

Tillykke med dagen