Tillykke Heidi (Con Meo)

:flag: Hjertelig Tillykke med dagen :flag:

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag

:ballon::føzda::krammegave::puuuuust:

:flag: Tillykke med fødselsdagen :slight_smile:

:krammegave::krammegave::puuuuust::krammegave::krammegave:

Tillykke med dagen, Bimsemor!!

Stort tillykke med dagen, håber den bliver super …og tak for det gode vejr

Stort tillykke med dagen, Heidi :flag: :slight_smile:

Tillykke og TAK for det helt fantastiske og smukke vejr (selvom jeg bliver nødt til at sidde indenfor og arbejde, er det dejligt at kigge på)

:slight_smile:

:puuuuust:Hip hip hurra:puuuuust:
[SIZE=4]Hjertelig tillykke med føs’dagen
Håber du har haft en lige så super dejlig dag som mig, for jeg har nemlig også føs’dag idag :cool2:
:krammegave:
[/SIZE]

TILLYKKE :slight_smile:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;568360]:puuuuust:Hip hip hurra:puuuuust:
[SIZE=4]Hjertelig tillykke med føs’dagen
Håber du har haft en lige så super dejlig dag som mig, for jeg har nemlig også føs’dag idag :cool2:
:krammegave:
[/SIZE]
[/QUOTE]

ej ved du hvad Rikke ? her på falderebet ønsker jeg dig 3 min god restfødselsdag…jæhhhh jeg nåede det…

håber du hvad en god dag? vejret kunne vi ikke klage over, men det viste vi to jo alt om…

Hilsen FødselsdagsMutter

det var dog en masse skønne hilsner - tak for dem. Jo tak - har haft en mega forhastet dag, med killingekig og morgenmad, så mens de tog tøj for at komme afsted, drønede jeg ud af døren til møde på arbejdet - og straks videre 10 min forsinket til min vagt på arbejdet - men der hyggede jeg mig så til kl. 23 hvor næsen vendte hjemaf efter 11 timer på jobbet - godt træt nu. Men sidder lige og laver lidt Manfredrescuearbejde inden jeg slutter i kravlegården hos killingerne iden der nattes af

Hilsen Heidi

Forsinket tillykke fra mig også. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

…og forsinket fra mig også!!!

:os: