Tillykke Helene

[CENTER]Tillykke Helene med dit nye fine tilnavn :høhø:

Ragdoll-glad CSI-pensionist med FP21 på børnemenuen

Et navn du bør være rigtig glad og stolt over, det er skisme ikke alle der har råd (eller mod) til at fodre deres unger med kattemad

:hop::hop::hop:[/CENTER]

:tihi:

Det er bestemt et fint navn!

Tak til dem der har stemt og kommet med helt fantastiske ideer til navne:ok:

Stort tillykke med dit nye tilnavn :slight_smile:
Godt at Portaen kom med :høhø:
Hilsen Lisbeth

Tillykke med navnet. Jeg håber, du bliver glad for det - og at dine børn værdsætter den hædrende omtale :høhø:

Fantastisk tilnavn, jeg er ret sikker på det endda var det jeg stemte på (er lidt usikker, da der var et par stykker der mindede om hinanden). Stort tillykke til Helene!

Håber sgu’itte ungerne ser det, for jeg har lovet ALDRIG at sige det til nogen:klapper::muhaha:

Men jeg MÅTTE SIMPELTHEN DELE oplevelsen med nogen. Håbede lidt andre ville byde ind med, at det havde de også været udefor. Men nope, den sætning kom så aldrig:tihi:

Tillykke med det fiiiiine tilnavn :wink:

Tillykke med det fine navn :smiley:

Tillykke med tilnavnet, Helene. :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu:

Kæmpestort tillykke med det seje navn…som også fik min stemme.

Både kattemaden og Ragdoll kom med, så jeg syntes det er suverænt!!!
:klap::klap:

[QUOTE=Helene;591505]Håber sgu’itte ungerne ser det, for jeg har lovet ALDRIG at sige det til nogen:klapper::muhaha:

Men jeg MÅTTE SIMPELTHEN DELE oplevelsen med nogen. Håbede lidt andre ville byde ind med, at det havde de også været udefor. Men nope, den sætning kom så aldrig:tihi:[/QUOTE]

Hvis det kan trøste dig - da min datter var lille havde vi også katte og når der blev hældt frisk tørkost op var der kapløb mellem katte og datter for at se hvem der først kom frem til det lækre mad :høhø:

Vi endte med at sætte en spærre op som kattenen kunne komme over, men ikke datteren :smiley:

:wehu::wehu:

Kæmpestort tillykke med det fede navn…som også var det jeg stemte på. :slight_smile:

Tillykke med tilnavnet - Synes det er genialt! :smiley:

Ja, det er godt fundet på!:ok:

:klap::klap::klap:

Tillykke med dit fiiiiine tilnavn, Helene.

(og lad så de knægte få sig en kattemad med mayonæse på - de blev jo ikke syge og dårlige af det) :lol:

Jamen nu er der ikke mere vådfoder, så nu er det slut med porta 21 for good:D

Tillykke med tilnavnet!

• Jeg er glad for, at den “gamle” tråd med Porta 21 kom op igen, for da jeg læste forslag til tilnavne i den anden tråd, troede jeg såmænd at du ganske med vilje havde fodret ungerne med katte-vådfoder … og jeg tænkte nå ja, sådan en retsmediciner må jo vide hvad hun laver. :klapper:
  • Det var lige før jeg selv fik lyst til at tage en smagsprøve … :smiley:

[QUOTE=MissPil;592748]Tillykke med tilnavnet!

• Jeg er glad for, at den “gamle” tråd med Porta 21 kom op igen, for da jeg læste forslag til tilnavne i den anden tråd, troede jeg såmænd at du ganske med vilje havde fodret ungerne med katte-vådfoder … og jeg tænkte nå ja, sådan en retsmediciner må jo vide hvad hun laver. :klapper:
  • Det var lige før jeg selv fik lyst til at tage en smagsprøve … :D[/QUOTE]:lol::lol::lol::lol:

Nej, jeg kunne DOG ikke finde på at give dem det med vilje…eller ku’ jeg:tihi:

Neeeeej.