Fantastisk tilnavn, jeg er ret sikker på det endda var det jeg stemte på (er lidt usikker, da der var et par stykker der mindede om hinanden). Stort tillykke til Helene!
Håber sgu’itte ungerne ser det, for jeg har lovet ALDRIG at sige det til nogen:klapper:
Men jeg MÅTTE SIMPELTHEN DELE oplevelsen med nogen. Håbede lidt andre ville byde ind med, at det havde de også været udefor. Men nope, den sætning kom så aldrig:tihi:
[QUOTE=Helene;591505]Håber sgu’itte ungerne ser det, for jeg har lovet ALDRIG at sige det til nogen:klapper:
Men jeg MÅTTE SIMPELTHEN DELE oplevelsen med nogen. Håbede lidt andre ville byde ind med, at det havde de også været udefor. Men nope, den sætning kom så aldrig:tihi:[/QUOTE]
Hvis det kan trøste dig - da min datter var lille havde vi også katte og når der blev hældt frisk tørkost op var der kapløb mellem katte og datter for at se hvem der først kom frem til det lækre mad :høhø:
Vi endte med at sætte en spærre op som kattenen kunne komme over, men ikke datteren
Jeg er glad for, at den “gamle” tråd med Porta 21 kom op igen, for da jeg læste forslag til tilnavne i den anden tråd, troede jeg såmænd at du ganske med vilje havde fodret ungerne med katte-vådfoder … og jeg tænkte nå ja, sådan en retsmediciner må jo vide hvad hun laver. :klapper:
Det var lige før jeg selv fik lyst til at tage en smagsprøve …
Jeg er glad for, at den “gamle” tråd med Porta 21 kom op igen, for da jeg læste forslag til tilnavne i den anden tråd, troede jeg såmænd at du ganske med vilje havde fodret ungerne med katte-vådfoder … og jeg tænkte nå ja, sådan en retsmediciner må jo vide hvad hun laver. :klapper:
Det var lige før jeg selv fik lyst til at tage en smagsprøve … :D[/QUOTE]
Nej, jeg kunne DOG ikke finde på at give dem det med vilje…eller ku’ jeg:tihi: