Tillykke til MB Trolde og Lone J MisseBanden

Kæmpe stort tillykke med jeres nye Barn Missebanden. -partytime

Vi I Admin gruppen ønsker jeg rigtig god vind i sejlene. Kanon godt gået Piger -bananer -bananer

Håber i Ind imellem får tiden til at hilse på vi andre her på Kattegale -gruppekram -gruppekram

Barn Kattebanden rocks! [smilie=hate-tunz.gif]

-engel -høhø [bigloony]

Også jeg ønsker vind i sejlene for det nye forum, der - så vidt jeg kan se - hedder Missebanden og ikke Kattebanden.

Sorry jeg har rettet det -thumbs

Også tillykke fra mig, men jeg forstår ikke helt hvorfor der skal være 2 fora, med stort set de samme mennesker :?
Jeg er åbenbart gået glip af noget, man må gerne sende en PB hvis der er nogen forklaring.
Er det ene mere restriktivt end det andet eller hvad er formålet :?

Jeg siger da også tillykke og håber så at det forum bliver som i gerne vil have det :smiley:

Jeg “frygter” lidt, netop fordi det er de samme medlemmer, at man laver et indlæg på det ene fora og copypaster det til det andet…

Det er så kedeligt at logge ind og læse de samme indlæg, på forskellige fora. -sorry

-nananana

Enig -thumbs

Synes i forvejen man føler sig lidt dum, når man skal lægge billeder og historier ind om dyrene, så skal man helst gøre det alle steder for ikke at skulle vælge mellem fora.

-thumbs Enig med Denise
Det ender jo altid med at man vælger et foretrukkent, hvor man opholder sig mest, alligevel.

Enig -thumbs

Ja, og jeg får altid dårlig samvittighed over at “gå lidt” fra andre, hvor man måske startede. Hvor der også er søde mennesker, som måske ikke er på det nye :frowning:

Enig -thumbs

Et stort tillykke skal bestemt også lyde fra mig -gruppekram

Enig -thumbs

Et stort tillykke skal bestemt også lyde fra mig -gruppekram[/quote:1089wd82]

Bestemt også fra mig - tillykke -kramer

Det er fint nok med et fora mere, også selvom mange af de samme mennesker vil være begge steder - hvor mange af os her er ikke også på KG og andre fora? -lyside

Tillykke med det nye projekt!
Herfra ønskes god vind i sejlene -thumbs

Osse tillykke fra mig :slight_smile:

Jeg har det fint med to fora …Jeg vil så nødig undvære nogen af jer -ked , og dem jeg ikke finder på det ene, kan jeg forhåbentlig finde på det andet :slight_smile:

Så jeg ønsker ALT det bedste for begge fora :slight_smile:

Jeg har det osse fint med 2 fora, bare vi ikke copypaster alle indlæg :smiley:

jeg gør nanananaaaana, vil jo nødigt have at folk skal gå glip af mine helt utrolige fantastiske sigende indlæg… altså come on… hvem vil ikke høre om at jeg sommerferie eller finder en fugleunge eller holder lysparty -høhø -høhø[/quote]

-græd Janni driller !!!

jeg gør nanananaaaana, vil jo nødigt have at folk skal gå glip af mine helt utrolige fantastiske sigende indlæg… altså come on… hvem vil ikke høre om at jeg sommerferie eller finder en fugleunge eller holder lysparty -høhø -høhø[/quote]

-græd Janni driller !!![/quote:3g2mks6n]

ja Janni er en slemling :slight_smile: men solen skinner så hun er (næsten) 100% tilgivet…

og hvis ikke - så har jeg en trøste-is til dig Poly :slight_smile:

Enig -thumbs

Stort tillykke tøser, håber i får et super dejligt forum!

Kh Annette

Jep søde HER -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao