Tillykke til min bissemis

Da Vimmer er en hittemis, er der jo ikke nogen, der kender hans nøjagtige fødselsdato… men dyrlægen har sat denne dato, til at være Vimmers fødselsdag.

Så tillykke til min lille elskning -føzda

Vimmer bedyrer iøvrigt, at det ikke er hans skyld, vi har så hårdt vejr i dag… der må være nogle missebanditter, der også fylder år i dag -høhø

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hjerteligt tillykke med fødselsdagen, din dejligste Vimmer-dreng.

Meeejaaauuuoooo fra Silke

:inlove:

STORT TILLYKKE

fra mine banditter og mig til lille tossede Vimmerdrengen -føzda

Håber, du får en masse :balloner::puuuuust:idag.

:forelsket:

Tillykke til verdens dejligste Vimmer-dreng.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

-tillykke Tillykke med fødselsdagen Vimmer, jeg håber du rigtig bliver kræset om idag -tillykke

Tusind tak, alle sammen -gruppekram

Vimmer har råhygget med tatar til morgenmad :slight_smile:

[quote=Lise;113823]Tusind tak, alle sammen -gruppekram

Vimmer har råhygget med tatar til morgenmad :)[/quote]

Mums, hvor er han heldig.

:savle::savle::savle:

Men selvfølgelig skal skattedrengen forkæles ekstra på sin føs´dag.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Tillykke med den dejlige dreng
-føzda

Et stort tillykke til den superdejlige dreng. -føzda :wehuu: :balloner: :wehuu: :puuuuust::balloner::balloner:

Altså Vimmer… idag er dagen, hvor du skal lade være med at ligge og se sød ud!
I stedet skal du være irriterende… sidde og kradse Lise på armen, daske løs på den der hund, hoppe rundt på bordene og generelt bare gå rundt og mivse trist med lange blikke på madskålen med totalt uspiseligt tørfoder!

Ved du hvorfor?

Fordi… på et tidspunkt så vil hende Lise rejse sig op og sige… Ja, JA - du får dine rejer nu!:wehu::wehu::wehu::wehu:
Og fordi det er din fødselsdag har du ret til at få rigtig mange rejer!!! :savle: :thumbup:

Så se du bare at komme igang… jeg sidder og hepper for at du mindst får en hel bunke!!!

Mange hilsner din bror i ånden… Tjalfe :pote:

Tillykke til den lille laban, som lader som om han er så sød og hellig :fløjte: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Tjalfe: Jeg hævner mig, når jeg er færdig med at fange mus -høhø

Men rejer??? Det kan du da ikke mene :blegne:

Udover min mad, så er magert oksekød eller tatar altså det eneste jeg kan få ned :fløjte:

Så fang en pipper i stedet… flyvende madpakker er det bedsteste i hele verden!!! :savle: Og du bor jo ike sammen med Aske, der alligevel vil stjæle den fra dig, så du kan nyde den helt alene :thumbup:
Et rigtig godt sted at spise den slags er for øvrigt i menneskenes seng! :tihi:

Hlsen Tjalfe :pote:

Jep, Tjalfe… du har den helt rigtige forståelse :thumbup:

Underligt nok, så er min madmor ikke helt enig :prut:

Jeg ved godt, at man skal lave en hel del ballade på sin fødselsdag, men jeg orker det ikke lige nu… måske i aften.

Min slave har fyldt mig med tatar… gad vide, om det netop var for, at jeg så slet ikke kunne røre mig :?

Men hævnen bliver sød… jeg er nemlig den snedigste :muhaha:

Mange hilsner fra Vimmer

[quote=Lise;114088]
Men hævnen bliver sød… jeg er nemlig den snedigste :muhaha:

Mange hilsner fra Vimmer[/quote]

Pyha… det var godt at høre Vimmer!!!
Er der ikke et eller andet du kan vælte eller så’n? Bare lige for at vise, at du sagtens kan spise mere gufmamse?

Her er det endelig lykkedes mig at få Ann til at åbne en dåse vådmad… og ved du så hvad det var???
Kylling med ost!!! :doh: Hvilken kat med respekt for sig selv æder den slags???
(Ja ud over det der røde apperat, som vi har rendende - og så lige Aske der er helt vild med flyvende madpakker, tilberedte såvel som rå :rulleøjne: )

Så nu er jeg ved at irritere Ann igen - jeg VED at vi har tun ude i skabet… nemlig! :savle:

Hilsen Tjalfe :pote:

Bare gå til den Tjalfe… du skal ikke give op :thumbup:

Nu ved jeg ikke, om Ann har persienner i stuen, men her virker det rigtigt godt at true med at splitte dem ad.

Lise har nemlig måttet udskifte dem i stuen to gange på grund af mig :smiley:

Men det ultimative er at fare i hovedet på hunden og bide den lidt hårdere, end jeg plejer at gøre… så ryger fruen op ad stolen og giver mig min vilje -høhø

Hilsen Vimmer

Arjjj Vimmer har du også hund?
De lugter, syn’s du ikke oss’ det? Og er snydedumme suk
Jeg har faktisk hele to hunde… den ene er rigtig sød, men den anden er godt nok irriterende! Den vil hele tiden slikke på mig -grrrierdumme Og fatter ikke at jeg ikke vil have det… så den har jeg måtte tæve et par gange :fløjte: Altså bare sådan lidt, ikk’?
Jeg har stadig ikke fået tun :frowning: så nu vil jeg gå i seng og lægge planer for morgendagen… :muhaha: -engel

Tjalfe: Tænk, fik du virkelig ikke din tun? :frowning: Du skulle måske overveje at flytte? Jeg kan desværre ikke tilbyde dig et hjem her, for her får man kun serveret c/d… altså det er da fint nok, men ikke noget at skrive hjem om. Det er dyrlægen, der har fundet på det pjat. Men så er det selvfølgelig heldigt, at naturen har lidt andet at byde på :muhaha:

Min hund er nu meget sød… og god at bruge som våben. Lise holder nemlig hånden over den, så det er et ømt punkt, der nemt giver mig min vilje -høhø

Du kan ellers tro, jeg fik min hævn. Ovenpå alt det tatar og den gode søvn efterfølgende, så kunne jeg ikke sove i nat… så det fik Lise heller ikke lov til :tihi:

Tillykke til den dejlige vimmerdreng:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: ved godt det var igår men bedre sent end aldrig.-engel-engel-engel

Vimmer siger tusind tak, Gerner :slight_smile: