Tillykke til Temple Bar med de 41 år

-tillykke Hjertelig tillykke med dagen. Jeg håber du får en rigtig dejlig dag med masser af solskin og gaver -tillykke

Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du får en dejlig dag.:flag::flag:
:tillykke::balloner::puuuuust:-føzda

Tillykke med fødselsdagen Mette :flag:Håber misserne sørger godt for dig, og du får en super dejlig dag.:balloner:-bananer:krammegave::ballon::tillykke:-føzda:ballonbamse:

:flag::flag: Rigtig stort tillykke med fødselsdagen.:flag::flag:
Hilsen Lisbeth

Uhhh -what …var lige ved at misse en fødselsdag :rock:

:flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

Stort tillykke med dagen. Håber du bliver fejret på behøring vis,
præcis som 41-årige skal :fin:

Stort tillykke Mette - håber du har en dejlig dag.:flag::flag:

Kh Jette og de 4-benede.

Stort stort tillykke med dagen
:puuuuust::puuuuust::puuuuust:
:tillykke::tillykke::tillykke:

Stort tillykke med fødselsdagen du gamle…:thumbup:
Håber du har haft en fantastisk dag !!-føzda-partytime:tillykke::balloner::puuuuust:

Jeg har netop sendt gæsterne hjem efter en særdeles vellykket 3 retters menu :thumbup:

Men der er rester, så nu er der nogen af mine kolleger, der bliver glade imorgen, for min rabarberkage er godt kendt på arbejde og den bliver ikke dårligere af at få en klat hjemmelavet lun vanillesovs på :rock:

Det har været en travl (indkøb, rengøring, forberedelse af middag) dag, men samtidig en god dag, hvor vejret jo har været fint i forhold til årstiden :smiley: og jeg har fået nogle gode gaver, hvoraf kun én skal byttes :slight_smile:

TILLYKKE :hurra: :flag: :tillykke:

[quote=Temple Bar;315991]Jeg har netop sendt gæsterne hjem efter en særdeles vellykket 3 retters menu :thumbup:

Men der er rester, så nu er der nogen af mine kolleger, der bliver glade imorgen, for min rabarberkage er godt kendt på arbejde og den bliver ikke dårligere af at få en klat hjemmelavet lun vanillesovs på :rock:

Det har været en travl (indkøb, rengøring, forberedelse af middag) dag, men samtidig en god dag, hvor vejret jo har været fint i forhold til årstiden :smiley: og jeg har fået nogle gode gaver, hvoraf kun én skal byttes :)[/quote]

Det lyder til at I har haft en dejlig middag. Den der rababerkage lyder lækker :yah: Den ville jeg gerne have opskriften på :p:p

Så håber jeg i første omgang, dit engelsk er godt nok til at læse opskrifter:

Hvis ikke, har jeg oversat den på et tidspunkt, men det er lidt for tæt på sengetid til at lede efter den :slight_smile:

Jeg har serveret den både kold og varm for adskillige og aldrig fået klager. Bl.a. har den også været med i kageboden på mindst én Racekatten-udstilling :slight_smile:

Den blev for øvrigt ikke dårligere af at blive serveret med denne:

Alternativt kan man bruge resterne af creme fraichen :thumbup:

[quote=Temple Bar;316027]Så håber jeg i første omgang, dit engelsk er godt nok til at læse opskrifter:

Hvis ikke, har jeg oversat den på et tidspunkt, men det er lidt for tæt på sengetid til at lede efter den :slight_smile:

Jeg har serveret den både kold og varm for adskillige og aldrig fået klager. Bl.a. har den også været med i kageboden på mindst én Racekatten-udstilling :slight_smile:

Den blev for øvrigt ikke dårligere af at blive serveret med denne:

Alternativt kan man bruge resterne af creme fraichen :thumbup:[/quote]

Tak Mette, den lyder rigtig lækker, og meget forskellig fra traditionelle rababerkager, også pga. nødderne… mums :thumbup: