Tillykke Tina (Gizzermissen)

-tillykke Hjertelig tillykke med de 37 år Tina. Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag -tillykke

:flag::flag::flag:
:flag:

:flag::flag: Stort tillykke med fødselsdagen :flag::flag:
Hilsen Lisbeth

:flag: Tillykke med fødselsdagen :flag:

:flag:

:wehuu: Hjertelig til lykke…med fødselsdagen Tina. :wehuu:

Tillykke med fødselsdagen, Tina!
-bananer-band:sjippe:-weee:fantatisk:

TILLYKKE TIL GIZZEMISSEN FRA GISSE-MISSEN & CO :wink: :flag:

Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du har haft en dejlig dag.
:flag::flag::flag: :tillykke::ballon::balloner:

Tillykke med fødselsdagen ønskes du af hele det Kamikaze’ske menageri
:flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

I dag er det Tina’s fødselsdag. Hurra hurra hurra hus sikre sig en gave for som hun har ønsket sig i år, med dejlig chokolade og kager til.
:fløjte::fløjte::fløjte:

Tillykke med føsdagen Tina!

Mange tak for alle de søde fødselsdagshilsner.

Jeg har haft en rigtig hyggelig dag - også selvom jeg var “nødt til” at tage på arbejde :ups:

Jeg havde taget en spand bolcher med til fri afbenyttelse af lærere, kontorpersonale og hvem der ellers havde lyst…satte de 600 gram på bordet i lærerværelset da jeg mødte klokken 8 og tog hjem klokken 13 - med 15 bolcher :høhø: Så de faldt vist i god jord.

Hjemme igen blev der lige tid til en lille morfar (man er jo ved at blive gammel) sammen med drengene, inden det var i lidt pænt tøj og så ind på Restaurant Bones til middag med min far og bror.

Af dem fik jeg også et nyt digitalkamera - faktisk det eneste jeg havde ønsket mig - det gamle er nemlig slidt op og jeg har ikke lige finanserne til drømmekameraet lige nu. Så nu skal jeg lige lære den fikse lille tingest at kende :thumbup:

Herhjemme kan jeg se at der er strømmet hilsner ind både her, på mail, på facebook, telefonsvarer og sms så der skal man også lige følge med.

Nu sidder jeg så og prøver at hitte nogle fornuftige priser på et webcam og et headset, det insisterer bedsteveninden nemlig på at give mig i gave, så hun kan sidde ovre i England og se på mig imens vi snakker gratis på Skype :tihi:

Misserne har ikke givet gaver i år, men de er nu også en gave i sig selv og jeg er især dybt taknemmelig for at Gizmo stadig er her :inlove:

Tror jeg vil liste ind til min lænestol, dynen og Devi og hygge mig igen - det trækker fra min fordør :fryser:

Tina - Endnu en gang tillykke med fødselsdagen :slight_smile: dejligt lige at læse om din dag.

Hjertelig tillykke med dagen igår. Jeg håber og kan se det var en dejlig dag.
Knus Elin

Et forsinket tillykke herfra :ups: Dejligt at du havde en god dag :slight_smile:

Også et forsinket tillykke herfra :flag::flag: Håber du havde en fantastisk dag :slight_smile: