[SIZE=6]Hjertelig tillykke
[/SIZE]
med fødselsdagen Tina
Gizzemissen
:balloner: Jeg håber, at du får en rigtig dejlig dag. :balloner:
![]()
[SIZE=6]Hjertelig tillykke
[/SIZE]
med fødselsdagen Tina
Gizzemissen
:balloner: Jeg håber, at du får en rigtig dejlig dag. :balloner:
![]()
Tillykke ![]()
Er det onsdag eller torsdag du har fødselsdag? (når nu tillykket blev postet klokken næsten midnat
)
[QUOTE=TrekkieGrrrl;779672]Tillykke ![]()
Er det onsdag eller torsdag du har fødselsdag? (når nu tillykket blev postet klokken næsten midnat
)[/QUOTE]
Den var altså over midnat ifølge kattegales ur, nå :ihhaltsåå:
Stort tillykke med fødselsdagen til Tina (Gizzemissen). ![]()
:fløde1:
:fløde1:![]()
Stort tillykke med dagen, Tine ![]()
Nå, det var derfor, du skulle have gæster
Jeg håber, du får en dejlig dag.
:blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave:
[COLOR="#2f4f4f"]Hjerteligt tillykke med fødselsdagen - bare du nu bliver godt og grundigt forkælet af katte, venner og familie.[/COLOR]
Hjertelig tillykke med dagen Tina Gizzemissen :krammegave:
Tillykke med dagen ![]()
:blomstergave::blomstergave::blomstergave:
Stort tillykke med fødselsdagen!!
Håber du får en dejlig dag med masser af hygge!! ![]()
Tusind tak for de søde hilsner.
Har haft en rigtig god dag, først bare mig og misserne og lidt futten rundt i nattøj, så min bror og min far på besøg til middag og lidt hygge og nu er vi så bare mig og misserne igen. Så overvejelserne går på om opvasken skal vente til i morgen formiddag og jeg i stedet skal krybe i en nyvasket natkjole, tage dynen med ind på sofaen og finde en film at se med firbenet selskab omkring mig ![]()
Min bror har været meget kreativ med hans gaver, tror næsten han mener at ordet kat er synonym med søster.
I morgen aften fortsætter jeg fødselsdagsfejringen, denne gang med middag, hygge og gaveudveksling med bedsteveninden der selv har fødselsdag på søndag.
Ih hvor lyder det hyggeligt ![]()
Det var også rigtigt hyggeligt - det er det altid med min bror og min far. Og jeg er sikker på i morgen også bliver hyggelig…