Tillykke Troldegaarden

:tillykke::tillykke::tillykke:

Hjertelig tillykke med dagen, jeg håber du har en rigtig dejlig dag

:krammegave::føzda::krammegave:

Stort tillykke med dagen…
Håber den har været super!!

:blomst::blomst::blomst:

Mange gange tak.

Det har været en super dag/aften af en eller anden grund så har det jo været både varmt og solrigt idag.

Jeg havde gæster til aften hvor vi fik super dejligt mad og jeg blev både godt fejret og begavet.

Rigtig mange tillykker med dagen, Dina :slight_smile:

Forsinket tillykke med fødselsdagen, Dina :flag:

Dejligt at høre, du havde en god dag :slight_smile:

Stort tillykke med fødselsdagen :tillykke:

Stort forsinket tillykke med fødselsdagen til Dina. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange gange tak alle, hvor er det bare sødt af jer.

Min fødselsdag var ikke helt slut da gæsterne var kørt - på grund af det gode vejr det jo var igår havde kattene været ude hele dagen. Og det benyttede Njord sig af, han havde fanget to dejlige mus til mig og sluppet dem fri inde i huset. Den første fangede jeg før jeg gik i seng men den anden fik jeg først serveret ved 2-tiden og så gik den vilde musejagt ellers i hele huset. Den blev også indfanget og sat fri - noget Njord vist ikke helt kunne forstå.

Det var da en fornem gave, Njord gav dig… :smiley:

Du kan troooooooo jeg var glad for gaven FF - men sådan kl 2 om natten (iført næsten ingen ting) rundt i hele huset efter sådan et lille arigt pelsdyr med 4 katte der er med på legen - hold nu op jeg kom sådan til at grine.

Et forsinket tillykke med fødselsdagen :flag:

[QUOTE=Troldegaarden;895305]Mange gange tak alle, hvor er det bare sødt af jer.

Min fødselsdag var ikke helt slut da gæsterne var kørt - på grund af det gode vejr det jo var igår havde kattene været ude hele dagen. Og det benyttede Njord sig af, han havde fanget to dejlige mus til mig og sluppet dem fri inde i huset. Den første fangede jeg før jeg gik i seng men den anden fik jeg først serveret ved 2-tiden og så gik den vilde musejagt ellers i hele huset. Den blev også indfanget og sat fri - noget Njord vist ikke helt kunne forstå.[/QUOTE]

:lol: :lol:

Hvor var det sødt af ham :høhø:

Et stort men forsinket tillykke med føs’dagen

stort forsinket tillykke med dage igår! :flag:

Forsinket tillykke med dagen igår :tillykke:

:hjerte:lig tillykke med fødselsdagen :flag:

:tillykke::puuuuust::krammegave:

Mange gange tak for fødselsdags hilsner fra alle.

[QUOTE=galath;895410]:lol: :lol:

Hvor var det sødt af ham :høhø:[/QUOTE]

Jeg var også MEGET glad for gaven. Men dog også glad for det var midt om natten den sidste blev fanget - jeg havde jo ikke fået tøj på da jeg løb rundt i hele huset efter det arige kræ og måtte jo ud midt i forhaven for at sætte den fri, sådan kun iført underfiduser.