Ja Godt nok blev Umberto ikke den ældste kat her på de Kattegale, men han blev den ældste brite og skulle naturligvis også have en fin fødselsdagskage.
Og den gjorde lykke og blev spist til sidste reje!
Ååårh, hvor er han fin!
Det ser i den grad ud til, at han nød sin kage. :høhø:
Stort tillykke med ham!
Tillykke, Umberto - gamle Britedreng.
:fløde1:
Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup
Og jeg vil tilføje, at Umberto ser så godt ud.
Og du holdt, hvad du lovede, Linda - han fik også sin egen lækre fødselsdagskage.
Stort tillykke med de 18 år til Umberto. Jeg håber, du kan få mange rejekager endnu.
For øvrigt et pragtfuldt navn til en Brite. Det “lyder” som racen, nemlig tungt og massivt.
Det var dog den skønneste kattekage! Og STORT tillykke med den gamle dreng!
Kæmpe tillykke til Umbertito - dejligt at se at den fine lagkage blev støvsuget til sidste krumme! Er sikker på, at der har vanket masser af nus i dagens anledning
Tillykke Umbertito - nu er du myndig:LOL:
Ej nu skal jeg nok lad være … 18 år er en rigtig flot alder- og ældre end mig…
:juhu:Tillykke:juhu:
Umberto takker for alle de søde hilsener og ja han synes at kagen smagte af mere, så jeg har lovet ham at han kunne få nogle rejer her til eftermiddag, sådan en fødselsdag må godt vare et par dage.
Hilsen Umberto og Linda
Jeg har været en tur forbi din hjemmeside og læst om Umberto’s kuldbroder Ciro (Dengse), som stadigvæk kunne udstilles og blive nomineret 10½ år gammel.
Imponerende, siger jeg bare. Og så fra dit føste kuld.
.
Tillykke Umberto - måtte du få mange rejekager endnu
Hej Finn
Ja dengang da jeg fik mit første kuld blev jeg så betaget af Umberto og hans fine mønster at jeg på stedet besluttede at ham ville jeg beholde og jeg ville desuden beholde en blå hun, men den blå hun jeg havde udset mig viste sig at være en han og så skulle han egentligt have været solgt, men så besluttede den lille “skid” sig for at charmere mig sønder og sammen og ja han blev. Og jeg har ikke fortrudt ét sekund selv om mange jo sagde at det var en kvajet måde at starte et opdræt på og joh det er rigtigt men så havde jeg ikke mødt Dengsemand som var noget helt særligt. Jeg sad igår og rodede i gamle billeder fra dengang og der faldt jeg over dette af både Umberto og Dengse taget da de var ca 13 måneder og lige før at Umberto blev kastreret og selv om jeg stadig kan se forskellen i typen så så Umberto sgu ikke værst ud!
Hilsen Linda
Ja, det du har ret i, at det var en mærkelig måde at starte et opdræt på, at lægge de to drenge til.
Men det var så ikke nogen helt dårlig idé alligevel. Et flot par var de i hvert fald.
Og katte man har haft så længe, kommer altså til at betyde noget helt specielt. Det er jo også en stor del af vore liv, de har deltaget i.
Tillykke med fødselsdagen til Umberto - dejligt at se en gammel dreng, som stadig sætter pris på de vigtige ting i livet, som f.eks. rejer:)
Venligst
Dorthe