:blomstergave::blomstergave::blomstergave:
[B]IIII dag er det Vivi’s fødselsdag -
HURRA-HURRA-HURRA !!
Hun sikkert sig en gave får -
som hun har ønsket sig i år…
Tillykke ![/B]
[B]IIII dag er det Vivi’s fødselsdag -
HURRA-HURRA-HURRA !!
Hun sikkert sig en gave får -
som hun har ønsket sig i år…
Tillykke ![/B]
Tillykke med dag jeg håber den bliver god
Stort tillykke med dagen…
Håber den bliver super!!!
PS: har man været sød, når der ligger et tykt lag sne overalt på sin fødselsdag?? :?
Stort tillykke med fødselsdagen til Vivi.
:fløde1:
Te’løk’ du - så gir hun nok en lille en i Køge i morgen:-)
Stort tillykke med dagen.
Håber du bliver godt forkælet :happybirthday: :drukken:
Tillykke med fødselsdagen!
Så er du jo begavet både med den hjemvendte datter og dutter på dyret, så kan du jo ikke ønske dig mere
Stort tillykke med dagen…
Håber den bliver super!!!
PS: har man været sød, når der ligger et tykt lag sne overalt på sin fødselsdag?? :?[/QUOTE]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA… … DET ER DET JEG ØNSKER MIG NÆSTE MANDAG NÅR JEG HAR FØDSELSDAG…SNE SNE SNE SNE SNE…
OG TILLYKKE MED DAGEN VIVI…
Tillykke med dagen
Tillykke Vivi
Tillykke med fødselsdagen
Tak alle sammen
[QUOTE=Sannela;780414]
PS: har man været sød, når der ligger et tykt lag sne overalt på sin fødselsdag?? :?[/QUOTE]
Her ligger ingen sne - er bare møg koldt.
Hmmm, Lis … Er det ikke dig,der gør det i morgen
[QUOTE=Highfield;780453]
Så er du jo begavet både med den hjemvendte datter og dutter på dyret, så kan du jo ikke ønske dig mere [/QUOTE]
Ja, det er skønt
Jeg har givet mig selv en iPhone i fødselsdagsgave - og nøj, hvor Luna er fornærmet nu
Stort tillykke med fødselsdagen
Stort tillykke med dagen Vivi… Håber du får en skøn dag med både de 2-benede og 4-benede:føzda:
Stort tillykke med dagen, Vivi
Du deler fødselsdag med min lille nevø, der bliver tre i dag. Så måske er det hans skyld, der er sne :høhø:
Jeg håber, du får en rigtig god dag. Men du kan jo nok få lidt tid til at gå med at lege med den ny telefon - hvis du kan få dig til det, mens Luna er der
Et stort tillykke med dagen skal du da også have herinde
[QUOTE=galath;780723]Stort tillykke med dagen, Vivi
Du deler fødselsdag med min lille nevø, der bliver tre i dag. Så måske er det hans skyld, der er sne :høhø:
Jeg håber, du får en rigtig god dag. Men du kan jo nok få lidt tid til at gå med at lege med den ny telefon - hvis du kan få dig til det, mens Luna er der [/QUOTE]
Det er helt sikkert din nevøs skyld, at der er sne - han bor vel i sneområdet?
Kan desværre ikke hygge mig med den ny mobil - mit sim-kort er låst, siger den.
Det foresvæver mig også, at jeg skal have et nyt sim-kort, når mit gamle var alm taletidskort?
Med mindre din gamle telefon også brugte Microsim, så skal du helt sikkert have et nyt
Man kan også selv klippe dem til, men det kræver vidst en del studeren af net-tutorials, det lod jeg Michael om da jeg fik min :høhø:
Kortet passer fint i størrelse - det er en iPhone 3S jeg har købt - men den skriver kortet er sim-låst.
Tillykke med fødselsdagen. Håber du bliver begavet i riiigelig mængde