Tillykke Vivi

:blomstergave::blomstergave::blomstergave:

[B]IIII dag er det Vivi’s fødselsdag -
HURRA-HURRA-HURRA !!

Hun sikkert sig en gave får -
som hun har ønsket sig i år…

Tillykke ![/B]

:gave::gave::gave:

Tillykke med dag jeg håber den bliver god

:blomstergave::blomstergave::blomstergave:

Stort tillykke med dagen…
Håber den bliver super!!!

PS: har man været sød, når der ligger et tykt lag sne overalt på sin fødselsdag?? :?

Stort tillykke med fødselsdagen til Vivi. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Te’løk’ du - så gir hun nok en lille en i Køge i morgen:-)

:tillykke:Stort tillykke med dagen.

Håber du bliver godt forkælet :happybirthday: :drukken::gave:

Tillykke med fødselsdagen! :puuuuust:

Så er du jo begavet både med den hjemvendte datter og dutter på dyret, så kan du jo ikke ønske dig mere :cool:

Stort tillykke med dagen…
Håber den bliver super!!!

PS: har man været sød, når der ligger et tykt lag sne overalt på sin fødselsdag?? :?[/QUOTE]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA… … DET ER DET JEG ØNSKER MIG NÆSTE MANDAG NÅR JEG HAR FØDSELSDAG…SNE SNE SNE SNE SNE…

OG TILLYKKE MED DAGEN VIVI…

:tillykke: Tillykke med dagen :tillykke:

Tillykke Vivi :slight_smile: :flag:

Tillykke med fødselsdagen :flag:

Tak alle sammen :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;780414]
PS: har man været sød, når der ligger et tykt lag sne overalt på sin fødselsdag?? :?[/QUOTE]

Her ligger ingen sne - er bare møg koldt.

Hmmm, Lis … Er det ikke dig,der gør det i morgen :wink:

[QUOTE=Highfield;780453]
Så er du jo begavet både med den hjemvendte datter og dutter på dyret, så kan du jo ikke ønske dig mere :cool:[/QUOTE]

Ja, det er skønt :wehuu:

Jeg har givet mig selv en iPhone i fødselsdagsgave - og nøj, hvor Luna er fornærmet nu :tihi:

Stort tillykke med fødselsdagen :gave:

Stort tillykke med dagen Vivi… Håber du får en skøn dag med både de 2-benede og 4-benede:føzda:

Stort tillykke med dagen, Vivi :flag:

Du deler fødselsdag med min lille nevø, der bliver tre i dag. Så måske er det hans skyld, der er sne :høhø:

Jeg håber, du får en rigtig god dag. Men du kan jo nok få lidt tid til at gå med at lege med den ny telefon - hvis du kan få dig til det, mens Luna er der :muhaha:

Et stort tillykke med dagen skal du da også have herinde :flag:

[QUOTE=galath;780723]Stort tillykke med dagen, Vivi :flag:

Du deler fødselsdag med min lille nevø, der bliver tre i dag. Så måske er det hans skyld, der er sne :høhø:

Jeg håber, du får en rigtig god dag. Men du kan jo nok få lidt tid til at gå med at lege med den ny telefon - hvis du kan få dig til det, mens Luna er der :muhaha:[/QUOTE]

Det er helt sikkert din nevøs skyld, at der er sne - han bor vel i sneområdet? :slight_smile:

Kan desværre ikke hygge mig med den ny mobil - mit sim-kort er låst, siger den.
Det foresvæver mig også, at jeg skal have et nyt sim-kort, når mit gamle var alm taletidskort?

Med mindre din gamle telefon også brugte Microsim, så skal du helt sikkert have et nyt :slight_smile:

Man kan også selv klippe dem til, men det kræver vidst en del studeren af net-tutorials, det lod jeg Michael om da jeg fik min :høhø:

Kortet passer fint i størrelse - det er en iPhone 3S jeg har købt - men den skriver kortet er sim-låst.

Tillykke med fødselsdagen. Håber du bliver begavet i riiigelig mængde