Tilmelding til Hedensted er åbnet

Bredal Kro vil vi meget gerne bo på igen, hvis de er færdige med renoveringen i tide (og der ellers er nogle værelser til overs) :ok: Vi finder ud af noget :slight_smile:

[QUOTE=dkkorat;1273138]Mon ikke der dukker nogle Korater op også :stuck_out_tongue:
Show hotel info kunne være rart at have, da vi får brug for nogle værelser at overnatte i ;)[/QUOTE]

hvis jeg så vidste hvornår udstillingen er var det måske tid for lidt grus sælgen?

Næste udstilling er:

[B]Hedensted 9.-10. april 2016
Hedensted Centret, Gesagervej 68 - 70, 8722 Hedensted

Entre for publikum: Voksne kr. 35,- / børn 15,-
Der er åbent for publikum begge dage 9,30 - 16,00.
[/B]

Det burde bestemt være muligt :slight_smile:

Allerede 12 KBL/KBS tilmeldt :wink:
VH
Susanne

Jeg håber at komme om lørdagen - men der er lige lidt der skal styr på inden jeg kan sige det med sikkerhed…

Ærgerligt vi ikke kan få showhotel samme sted :confused: det tager lidt af hyggen synes jeg . overvejede et kort øjeblik at overnatte dernede, men nu tror jeg det bliver frem og tilbage begge dage og aftensmad på vejen hjem, selvom 1 time og 3 kvarter er rigeligt langt…

Der kommer en ændring, forhåbentlig i løbet af få dage. Bredal Kro har desværre kastet håndklædet i ringen og kan ikke love at blive færdig med renoveringen, så de springer fra. Der arbejdes på anden løsning - lige nu ved jeg kun at vi IKKE kan være på Opus, fordi der er alt optaget (meget stor konference, der har sat sig på det hele over et år i forvejen) - men jeg prøver lige nogle andre livliner og ser om en af dem giver bid. Så starter vi forfra igen om lidt :slight_smile:
VH
Susanne

Jamen mon ikke jeg kommer med et par PEBber… Jeg har jo et par stykker som kunne luftes :slight_smile:

/Mette

Muffin skal også af hus :slight_smile:

Muffin:? Det kan du da ikke fodre hele hallen af med! Der må bestemt skulle stå muffins, så vi alle kan få en smagsprøve:savle: :slem:

hov hov, ikke savle på min hankat !

Årh hva’:? Er den ikke lige til at tørre af med en fugtig klud:? :stuck_out_tongue:

Så skidt da - men kun fordi det er dig

Det bliver så et no go her fra, manden og jeg overtager et hus ni dage forinden, så tror vi har rigeligt at se til…

Se det som en tiltrængt pause… det gjorde jeg sidste e, da vi stod mødt i det :slight_smile:

Jeg ville slet ikke kunne slappe af til det, når jeg ved der står en milliard papkasser m.m og venter på mig der hjemme…

Nåeh, men så er det jo godt der er en løsning, der passer til Pia :wink: Nyt show hotel er Scandic i Vejle - booking koden er undervejs, men der går nok lige et par dage endnu, da jeg har lidt pilleri der skal på plads i forbindelse med et FIFe dommerseminar der skal foregå samme sted dagen før. Og der er selvfølgelig show dinner samme sted lørdag aften; det kan man allerede nu tilmelde sig :slight_smile:
VH
Susanne

nå ja ja - manden min har beordret at jeg tager afsted og slapper lidt af midt i flytteriet, så jeg har tilmeldt to kræ til lørdag… :smiley: så må vi se hvor meget slappen af det bliver til…

Fysisk ikke ret meget, men moster her skal nok søger for du ikke får tid til at tænke på flytterod :slem: