Tilmelding til Hedensted er åbnet

Tilmeldingsfrist: Fredag 25. marts 2016 kl. 20.00 - ingen undtagelser.

Hal: Hedensted Centret, Gesagervej 68 - 70, 8722 Hedensted
Udstillingsdage: Alle racer begge dage
Lørdag: Special show for Kurilean Bobtails.
Præmiering af JYRAKs topkatte
Præmiering af Birmaklubbens topkatte

Inviterede dommere:
Donatella Mastrangelo, I - All round
Steven Jones, N - I, II, III
Stephane Henry, F - I, II
Pia Nyman, FI - II, IV
Katia Pocci, I - II, III
Yan Roca-Folch, F - All round
Martha Zimianska, N - I, II
Helene Lis, S - I, III, IV

Parallelbedømmelse:
Natalie Smits, NL - SIA / ORI / PEB (gammel kat. IV!)

Dommerelever:
Aina Hauge, N - II
Bernd Pollesche, D - III

Vi glæder os til at se jer igen i Hedensted :slight_smile:

Det er plottet ind i kalenderen:ok:

Noget nyt om showhotel:?

Dagens dumme spørgsmål: Hvad er det nu en parallelbedømmelse går ud på?

At katten også skal bedømmes af en dommerelev :slight_smile: så den skal reelt bedømmes to gange på samme dag.

Jeg har lige tilmeldt Xarabi begge dage i Hedensted :smiley:

og så er jeg ganske spændt på, om vi skal fejre titel søndag. Hvis hun ellers får sine certifikater begge dage, så bliver den lille tøs Grand International Champion :kryds:
Og så håber vi lige at vejrguderne er med os, så den lille tøs ikke fryser som i Aarhus, så hun ikke bare ligger og gemmer sig inde i en varm nullerput hele dagen :tihi:

Jeg kommer begge dage som steward :slight_smile: Om nogle af misserne kommer med, skal jeg lige have besluttet mig til :slight_smile:

Jeg skal lige vurdere, hvor mange vi kommer med :slight_smile:

Louis kommer helt sikkert - ellers får jeg nok bank af opdrætter :høhø:

Muffe kommer måske med - det ku da være lidt sjovt, hvis han kunne få sidste cert :tihi:

Jeg har tilmeldt Mikki, og så må vi lige se om der er andre der skal med herfra :slight_smile:

Vi kommer selv med med 10-15 stk alt afhængig af hvor mange killinger vi stadig har hjemme til den tid, :besvimer: håber der er nogle der vil give en hånd med

Finn er jo supreme Champion og er startet i kastrat klassen og vi forventer han ar blevet premier til den tid, hvordan er den korrekte måde at skrive titlerne på, kan se nogle skriver :?

Vi vil da være kede af hvis han ikke er der lørdag til KB show :pisk:

Er der ikke Breed BIS for Kurileans alligevel?

Tvivler lidt på at der kommer 50 Kbl eller kbs som kræves for at de kan få et breed bis…men det er bare hvad jeg tænker

Vi tager nok en kbs med og er lidt i tænkeboks om hvilke kategori 4 katte der skal med

[QUOTE=line_refsgaard;1273080]Tvivler lidt på at der kommer 50 Kbl eller kbs som kræves for at de kan få et breed bis…men det er bare hvad jeg tænker

Vi tager nok en kbs med og er lidt i tænkeboks om hvilke kategori 4 katte der skal med[/QUOTE]

og en ting er 50 KBS/L - men der skal jo også være 50 af de resterende… og det kan blive svært at opnå begge dele på en gang :S

Kan desværre ikke komme pga. arbejde :frowning:

Men kommer helt sikkert til Middelfart :smiley:

Det er der, hvis tilmeldingerne kommer :wink: Kan godt se det er røget af listen, men jo hvis der kommer katte nok, så er der breed BIS for Kurilean Bobtails.
VH
Susanne

vi tilmelder vores kaz til både lørdag og søndag

jow det vil jeg da tro, hvis vi kan komme op på de 50+ og der kommer nok øvrige kat. 3, me sandsynligheden er jo nok ikke så stor for at der kommer nok bobber, men vi har gjort vores til at der er nok

MinVenKatte kommer med standen… og tror også der er lidt huskatte med

Vi kommer nok med Hector en af dagene hvis han rykker op i Sverige i februar :slight_smile:

Mon ikke der dukker nogle Korater op også :stuck_out_tongue:
Show hotel info kunne være rart at have, da vi får brug for nogle værelser at overnatte i :wink:

[QUOTE=dkkorat;1273138]Mon ikke der dukker nogle Korater op også :stuck_out_tongue:
Show hotel info kunne være rart at have, da vi får brug for nogle værelser at overnatte i ;)[/QUOTE]
Jamen der er ikke rigtigt noget at fortælle endnu. Vi har sat os på hele Bredal Kro, alle værelserne, til dommere, elever og arbejdende b-medlemmer. Vi kan ikke være på Opus iår, da weekenden er fuldt booket over et år i forvejen til en stor konference, så vi kunne meget let ende med at henvise til Scandic i Vejle - der er 8-9 km. til Bredal Kro, hvor der er show middag lørdag aften. Men fordi jeg ikke kan garantere salg af et eneste værelse, så er det ikke til at få grupperabat. Hvilket sådan set er fair nok. Til gengæld er der aldrig noget pjat med Scandic bare fordi man har dyr med, og det er nok mit bedste bud til udstillerne i øjeblikket - Scandic i Horsens ligger længere væk i forhold til dommermiddag, til gengæld ligger udstillingshallen stort set lige midt imellem de 2 hoteller :slight_smile:
Selve show middagen lørdag aften håber jeg på vi kommer lidt længere med i næste uge. Bredal Kro er lukket for total renovering i øjeblikket, men vi har en aftale om at i næste uge skal vi lige snakke sammen igen. Sidste år fik vi en ganske fremragende buffet, og det satser jeg på at vi også skal have iår :slight_smile:
VH
Susanne