Tilmelding til udstilling *noob*

Ja nu sidder jeg jo og skal have tilmeldt Oedipus,og senere Bandit, til udstillingen i Fredericia (søndag).
Men jeg ved sqi da ikke, hvordan jeg helt præcist gør det.

Jeg går ud fra at han skal tilmeldes i kastratklassen (kl.10) uanset evt. titler han har fået som fertil ikke?

Og hvad er det der gruppenr?

Kan jeg senere tilføje at han skal dele bur med Bandit?

Og når jeg skal tilmelde Bandit som huskat senere, hvad så med stambogsnummer? Skal huskatte registreres inden udstilling på en eller anden måde.

Og så million dollar spørgsmålet: Er der et sted hvor jeg bare kan læse det hele, som jeg har overset? :ups:

[QUOTE=Shana;1025395]
Jeg går ud fra at han skal tilmeldes i kastratklassen (kl.10) uanset evt. titler han har fået som fertil ikke?

Jo

Og hvad er det der gruppenr?
Det er ikke relevant hos hverken burmeser eller huskat. Det er noget f.eks. maine coons har.

Kan jeg senere tilføje at han skal dele bur med Bandit?
Det kan du f.eks. skrive under bemærkninger på enten hans tilmelding, eller Bandit’s tilmelding. Der er også en burfordelingsfunktion, men den fungerer kun hvis systemet genkender stambogsnummeret - så hos mig virker den aldrig… :slight_smile:

Og når jeg skal tilmelde Bandit som huskat senere, hvad så med stambogsnummer? Skal huskatte registreres inden udstilling på en eller anden måde.
Så skriver du bare huskat, eller - eller sådan noget :slight_smile:

Og så million dollar spørgsmålet: Er der et sted hvor jeg bare kan læse det hele, som jeg har overset? :ups:[/QUOTE]

Mhm, ja jo, det er der nok… JYRAK har vist en guide, og gizzemissen.dk

[QUOTE=Shana;1025395]
Kan jeg senere tilføje at han skal dele bur med Bandit?[/QUOTE]

Eva har svaret på alt det andet, men jeg vil lige tilføje her, at du kan ikke senere tilføje bemærkninger, f.eks. om burdeling. Det skal du skrive, når du tilmelder.

Kig dig omkring her: Jyrak
Og skulle alt andet kikse, så skriver du bare til mig på [email protected] eller ringer til mig:)

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1025453]Eva har svaret på alt det andet, men jeg vil lige tilføje her, at du kan ikke senere tilføje bemærkninger, f.eks. om burdeling. Det skal du skrive, når du tilmelder.

Kig dig omkring her: Jyrak
Og skulle alt andet kikse, så skriver du bare til mig på [email protected] eller ringer til mig:)

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Jeg har vist nok fået sendt en tlmelding på Oedipus. Når jeg så er sikker på at Bandit skal med, vil jeg nok skrive ved ham at han skal dele bur med Oedipus. Har kigget på JYRAKs side om udstilling, og tror jeg fik styr på tilmeldingen. Men nu er jeg så i tvivl om tilmeldingen blev sendt, fordi vores internet stadig driller og godt kan lide at lade være med at fungere, når man har mest brug for at det gør det…

Men tak for hjælpen til jer begge. Håber at jeg får helt styr på det hele, når jeg nu skal afsted med mine egne katte. Pia hjælper heldigvis så meget hun kan, når vi er i Fredericia :slight_smile:

[QUOTE=Shana;1025460]Jeg har vist nok fået sendt en tlmelding på Oedipus. Når jeg så er sikker på at Bandit skal med, vil jeg nok skrive ved ham at han skal dele bur med Oedipus. Har kigget på JYRAKs side om udstilling, og tror jeg fik styr på tilmeldingen. Men nu er jeg så i tvivl om tilmeldingen blev sendt, fordi vores internet stadig driller og godt kan lide at lade være med at fungere, når man har mest brug for at det gør det…

Men tak for hjælpen til jer begge. Håber at jeg får helt styr på det hele, når jeg nu skal afsted med mine egne katte. Pia hjælper heldigvis så meget hun kan, når vi er i Fredericia :)[/QUOTE]

Du kan se inde på brugerdata på jyrakudstilling.dk om han står som tilmeldt eller ej (hvis der ikke er noget info om ham er han ikke), og så skulle du helst også få en bekræftelsesmail her snart?