Tilnavn til Gizzemissen (Tina)

Hej alle kattegale :slight_smile:

så skal Tina have sit tilnavn - hun er kommet over de 1000…

Tina laver de FLOTTESTE burdekorationer på udstillingerne - alle de gange jeg har set hendes tema bure har de været GENNEMFØRT geniale…

hvad siger i til

Burdekorations-geni

Kan kun sige en ting: ENIG:)
Knus Elin

Hvad med noget med pokalsamlende eller pokalvindende, for det har jeg hørt rygter om, at hun også gør i :wink:

Tina er da den største pokaljæger, jeg er stødt på i katteverden. Hun kan ikke få bling-bling nok. Så det må da også skulle flettes ind i hendes tilnavn?

/Flemming

[quote=Flemming;184557]Tina er da den største pokaljæger, jeg er stødt på i katteverden. Hun kan ikke få bling-bling nok. Så det må da også skulle flettes ind i hendes tilnavn?

/Flemming[/quote]

Haha, det sad vi så lige ved hver vores computer og var meget enige om -høhø

Pokalsamlende dekorationsgeni

And we have a WINNER :slight_smile:

STORT tillykke til Tina :slight_smile:

Æhhh…mange tak :tihi:

Er det nu jeg skal være lidt skræmt over hvor godt folk herinde egentlig kender mig -høhø

Har for øvrigt lige pakket Gizmos pokalsamling i en flyttekasse, alle kokarderne blev pakket for en uge siden.

…hold op hvor virker lejligheden pludselig tom til trods for at der stadig er masser at pakke :ups:

Tillykke med dit flotte navn :thumbup:

Tillykke Tina, med dit nye navn.

Det med at pakke kan være llidt skræmmende, for man finder lige pludselig ud af hvor meget man har fået rodet sammen. :slight_smile:
Gad vide om det var derfor vi flyttede så meget i min barndom?:tihi: Eller var det på grund af min fars arbejde ved DSB+ :?:?:?
Knus Elin

:flag::flag:

Tillykke med det fiiine navn, Gizze

Tillykke med navnet :flag:

:flag: Hjertelig til lykke med det flotte navn…:flag:

Tillykke med navnet :thumbup:

:flag:Tillykke med dit fine tilnavn :flag:

Hehe, fedt og meget passende tilnavn :smiley: