Tilsvarende kradsemøbel? Findes det?

Efter knapt 1 års kærlighed, trænger mine kattes yndlingskrads til en udskiftning. Se billede. :sweat_smile:
Jeg ville meget gerne finde et tilsvarende, men mere holdbart produkt - evt. i træ og sisal. Men findes det? :thinking:
Google har ikke vist mig vejen, så nu spørger jeg jer. :slight_smile:

5 Synes om

Dit møbel var i metervis i Strasbourg :expressionless:

2 Synes om

Men er det ynglings krads på grund af formen eller det de kradser i… for r ellers ville det da virke fristende at sætte en rest sisal tæppe på den

Og ellers kan jeg spørge om du har andre gulv kradse muligeder de kan stå på og om de sætter pris på dem

1 Synes om

Aslan elsker se der pap nogle… Han kunne godt bruge en refill til hans hus-bund :see_no_evil:

1 Synes om

Hm. Så det du siger er, at jeg bør tage til Strasbourg? :smile:

1 Synes om

Jeg ved det faktisk ikke. Men jeg ville ønske, at jeg kunne finde noget, der havde formen, men som var lavet i ordentlige materialer. Og jeg er desværre ikke gør-det-selv-typen.

Problemet er at pap dør med tiden, men at finde andre i kvalitet er svær… eneste der ligner er skum legetøj til børn og det har jeg desværre set i mit hjem hvordan det ender med at se ud…

Men hvad siger de til en halv kradsestolpe der ligger på gulvet?
Som denne

Må tilstå at vores ikke holdte evigt og vi i bund og grund nok ønsker os en ny

2 Synes om

:face_with_hand_over_mouth: Der er i hvert fald pænt :smile: Men ærgerligt at vi ikke viste det inden vi tog afsted :wink:

3 Synes om

Vi har faktisk en fin kradsebom i stuen (denne, men lang; https://cotec.pet/en/s-small-scratchers-cat-trees/35-vaderi-natural-floor-scratcher.html ) men den er kattene slet ikke lige så glade for som pap-fidusen.

Men måske vil de kunne lide denne her. Hmm… :thinking:

1 Synes om

Jaaah… :sleepy: Men havde I ikke bilen fyldt med Ulla og Co.? :grinning:

1 Synes om

Der er altid plads til lidt mere i den bil!

2 Synes om

Der er ret stor forskel på kvaliteten af papkradsemøbler. Jeg har et par stykker, der virkelig har holdt godt og især den ene kan man næsten ikke se har været brugt :slight_smile: Og din udfordring vil jo helt klart være, at hvis det er pappet, der er populært, så vil en ikke-pap ting stort set ikke blive brugt

3 Synes om

Hvis du kan finde noget der kan bruges som ramme, kan du selv putte pap i og udskifte efter behov … Jonas on Instagram

5 Synes om

Har du navn eller mærke på dem, der holder godt? :slight_smile:

Smart! :star_struck: Hvis jeg bare havde det mindste overskud, ville jeg gå efter sådan en løsning. :grinning:

2 Synes om

Det kan du tro :slight_smile: Det er polsk, men jeg mener, de sender til andre lande og alternativt kan der nok arrangeres en leverance, hvis man har de rette kontakter :wink:

2 Synes om

Har du kigget på det udvalg, Zooplus har? Meget af det koster jo ikke mere, end at man nok kunne få råd til at skifte ud engang imellem, når det var slidt op.

Jeg har sorteret listen på bølgepap:

NEJ!

1 Synes om