Tina, du er en spade

Det er lige gået op for mig hvorfor jeg ikke har fået pakket så mange flyttekasser som jeg burde…

…jeg har jo siddet herinde og skrevet så mange indlæg at jeg pludselig er blevet fire-cifret uden overhovedet at opdage det :rulleøjne:

Nu må jeg da vist lige tage mig selv i nakkeskindet og komme igang, min tæller i signaturen fortæller mig så sødt, at der er ti dage til jeg skal flytte, det er en dag for hver flyttekasse jeg indtil nu har pakket -LOL
Det kan selvfølgelig også være at omkring en uge på langs med forkølelse/halskatar + høfeber også har noget med det at gøre…men alligevel.

Tina, kan du så komme igang…i morgen altså, i aften skal vi bare slappe af og slå mave (familiemiddag på Bones og efterfølgende Open By Night i Randers City). Min mave og mine fødder slås om hvem der gør mest ondt…jeg hører slet ikke efter hvad min pengepung siger -høhø

Tillykke med de mange indlæg Tina… det er trods alt bedre end at få pakket alle de kasser :smiley: :smiley:

tillykke tina, og held og lykke med pakningen :slight_smile:

til overskriften vil jeg bare svare JA:-)

se nu og få pakket, så du ka være klar til indflytning i din nye lejlighed

[quote=Johnny;184129]til overskriften vil jeg bare svare JA:-)

se nu og få pakket, så du ka være klar til indflytning i din nye lejlighed[/quote]

Skal nok Johnny :ups:

Har store planer, fire fridage i rap - OG både forkølelse, halskatar og høfeber er på retræte, så mon ikke jeg får lavet en del…ellers kan jeg i hvert fald kun give mig selv skylden :tihi:

:klapper::klapper::klapper:

Jeg har nu nydt hvert eneste indlæg fra dig - men HOV !! så skal du jo have et nyt og dejligt tilnavn herinde.

:klapper::klapper:

Jeg har nu nydt hvert eneste indlæg fra dig - men HOV !! så skal du jo have et nyt og dejligt tilnavn herinde.

:klapper::klapper:[/quote]

Uha, det lyder farligt :tihi:

-kaisålæredetHmm var du ikke i gang med at pakke, eller har Junior lagt sig oven på kasserne for at sove -LOL

God pakkelyst til dig, bliver dejligt for dig at komme over i den nye lejligheden :thumbup:

:klapper::klapper:

Bare rolig, du er i trygge hænder, Gizze…

-jegerenheks

[quote=Sabrecats;184348]-kaisålæredetHmm var du ikke i gang med at pakke, eller har Junior lagt sig oven på kasserne for at sove -LOL
[/quote]

Næh nej, det nedværdiger Junior sig ikke til. Ham og Gizmo befinder sig enten på sengen eller i lænestolen og holder øje med mig. Devi sover til gengæld ovenpå de pakkede kasser og Niggi ovenpå stakken af de nye der ikke er foldet endnu - de virker for øvrigt fortrinligt som kradsebræt skulle jeg hilse at sige -what