Ting der aldrig bliver som før der var katte i huset

Da jeg redte seng her til morgen, da måtte jeg endnu engang konstatere hvor mange huller der er i mit dejlige kuvert lagen. Og nej det er ikke slidt. Det er katteklør! :ahhhhhhh:
Så tænkte jeg lige, at det kunne være sjovt at lave en tråd om ting og sager ja sågar ens liv, der aldrig blive det samme efter der kom kat :hoho:
Fx er vi jo nogen der aldrig sover længe mere…
Byd endelig ind hvis du har noget. Jeg glæder mig allerede :grin:

2 Synes om

Tjah, jeg har huller i diverse artikler af tøj. Cinna yndede at hoppe op på mine skuldre og klør skulle jo bruges til at komme op og bettefisen synes mine jeans er vildt dejlige at hvæsse klør i (skal have nogle nye krattetræer til ham) Mine ben synes ikke om at han skal hvæse klør i mine jeans, da han nogen gange kommer til at hænge fast i mit ben :joy:

1 Synes om

Jeg savner at have blomster i huset. Særligt liljer. :heart_eyes:
Ellers kan jeg dårligt huske livet før kat. :sweat_smile:
Det drejer sig også kun om de første 5-6 år af mit liv, og så et års tid da jeg flyttede hjemmefra.
(Kender virkelig godt det med de hullede lagner! :roll_eyes:)

1 Synes om

jeg har haft kat, nærmest som jeg flyttede hjemmefra sådan for alvor.
Så hvordan det ville være uden? Det aner jeg ikke og vil heller ikke vide det :hoho:

1 Synes om

Ting der aldrig bliver som før der var katte i huset:

LIVET :thumbup:

7 Synes om

Min økonomi :scream::joy:

4 Synes om

Vinduer og døre på vid gab…
Festtøj uden kattehår…
Hele lameller for vinduerne, ja gardiner sådan set også…
Gulve uden grus :slight_smile:

1 Synes om

Lysten til at rejse er ikke så stor som den var før. Selvom jeg har en nabo der passer kattene til UG, er jeg ikke glad for at vi begge er væk fra dem mere end nogle få dage. For hvad kan der mon ikke ske alligevel når vi ikke er hjemme? :cold_sweat:

1 Synes om

Ingen blomster inden døres.

1 Synes om

vinduespudsning var ikke så sjovt …always start outside…
:pote:
:pote::pote::pote:

:pote::pote::pote: :pote::pote:.

:pote::pote::pote:

2 Synes om

Manglen af pels alle vegne, især år katten(e) fælder

Aftryk på gulvene, når kattene har været ude

1 Synes om

Der er allerede nævnt rigtig mange ting som også gælder her i huset, men denne er ikke nævt.

Jeg vidste ikke hvor godt man slapper af med en eller flere katte på sig el. omkring sig når man slapper af. Følelsen af en kat der i den grad gider en og viser det, En kat som smider sig på gulvet og ruller rundt når man kommer hjem og forlanger mavenus imens hun snakker løs. Jeg foretrækker langt den her"nye" form for afslapning fremfor afslapning uden kat eller katte :slight_smile:

8 Synes om