Her er det også uden tvivl computeren; nærmere bestemt Thinkpad’en, for det er ikke en hvilken som helst computer, der kan bruges!
Og da den gamle Thinkpad snart ikke kan mere, så er der netop kommet en afløser:
[quote=pivnu;134763]Her er det også uden tvivl computeren; nærmere bestemt Thinkpad’en, for det er ikke en hvilken som helst computer, der kan bruges!
Og da den gamle Thinkpad snart ikke kan mere, så er der netop kommet en afløser:
[/quote]
Er det en X301? Sådan en har jeg lige fået (arbejdspc), og den er bare lækker!
Sådan et kamera har jeg også , hmm jeg ved ikke helt hvor glad jeg er for det … Eller måske er fordi at jeg skal have fat i større zoomobjektiv , da jeg kun bruger det som standard :?
Jeg synes ikke det standardobjektiv (18-55 hedder det vist), der følger med, er supergodt. Men til gengæld har jeg købt et rigtig godt Tamron-objektiv (70-200) brugt, som jeg bla. har brugt til de billeder fra Odense Zoo i den anden tråd.
Men jeg mangler et godt standardobjektiv, som ikke er for dyrt.
Sjovt nok, så er jeg med på det med en halskæde designet af Rosina Wachtmeister.
Min ser sådan ud… -Den er jeg ret glad for…
Elsker bare Rosina Wachtmeisters design. Jeg har også servietter og et forklæde med hendes design…
[quote=Sussie;135328]Sjovt nok, så er jeg med på det med en halskæde designet af Rosina Wachtmeister.
Min ser sådan ud… -Den er jeg ret glad for…
Elsker bare Rosina Wachtmeisters design. Jeg har også servietter og et forklæde med hendes design…[/quote]
Den er også flot
Og til interesserede, så kig lige på udvalget her: