Ting der betyder mest

Åh jeg kan ikke nøjes med kun én ting. :S

Tvillingen figuren jeg fik af min bedre halvdel, plus den smukke halskæde har virkelig en STOR betydning for mig.

Og mit kamera (Canon EOS 400D) kan jeg simpelthen ikke leve uden, jeg vil næsten kalde det mit et og alt. :ups:

Men her er lige et billede af figur + halskæde. :inlove:

Øv kan ikke deltage i lejen :frowning: Kan undvære alt pånær dig skat (savner dig, nu hvor du er på skole) og alle vores dejlige dyr

[quote=Kimilla;134712]Åh jeg kan ikke nøjes med kun én ting. :S

Tvillingen figuren jeg fik af min bedre halvdel, plus den smukke halskæde har virkelig en STOR betydning for mig.

Og mit kamera (Canon EOS 400D) kan jeg simpelthen ikke leve uden, jeg vil næsten kalde det mit et og alt. :ups:

Men her er lige et billede af figur + halskæde. :inlove:[/quote]

Sådan en figur , gav jeg min mand i julegave , i hans stjernetegn jomfruen , den blev han også vældig glad for :thumbup:

Det må nok også være computeren her.

Celina… Få den ring væk fra mit syn… Den skinner alt for hårdt i mine øjne!!!

:smiley:

…pludselig kan jeg ikke leve uden det her :fløjte:

Her er det også uden tvivl computeren; nærmere bestemt Thinkpad’en, for det er ikke en hvilken som helst computer, der kan bruges!
Og da den gamle Thinkpad snart ikke kan mere, så er der netop kommet en afløser:

:wehu::wehu::wehu:

Mine nye narresutter som jeg fik af nabo i søndags… er de ikke fiiiiiine ??

Farven snyder lidt, de er PINK udenpå og lyserøde indeni.

:inlove::inlove::inlove:

De er også bare smadder flotte! :thumbup:

Min støvsuger…en dejlig nilfisk i gul:rock:

Sejt…sådan én må jeg eje - og i den farve.:slight_smile:

Jeg er vild med alt, som er gult.
Og jeg skal snart have en ny :slight_smile:
Mange hilsner
Mona

Det er de , jeg syntes også det er smadder svært at finde en gave til min mand som er personlig , han går jo ikke med smykker -høhø

[quote=pivnu;134763]Her er det også uden tvivl computeren; nærmere bestemt Thinkpad’en, for det er ikke en hvilken som helst computer, der kan bruges!
Og da den gamle Thinkpad snart ikke kan mere, så er der netop kommet en afløser:

[/quote]

Er det en X301? Sådan en har jeg lige fået (arbejdspc), og den er bare lækker!

Mine yndlingsting må være pc’en:

og bilen:

og mit Canon EOS450D:

En ting jeg er ret glad for lige nu, er dette halssmykke jeg forærede mig selv da jeg var på Island …

(katten er kun ca. 2 cm lang i virkeligheden)

Ellers er det min bil, min computer og mit Kamera …

og mit Canon EOS450D:
[/quote]

Sådan et kamera har jeg også , hmm jeg ved ikke helt hvor glad jeg er for det … Eller måske er fordi at jeg skal have fat i større zoomobjektiv , da jeg kun bruger det som standard :?

Jeg synes ikke det standardobjektiv (18-55 hedder det vist), der følger med, er supergodt. Men til gengæld har jeg købt et rigtig godt Tamron-objektiv (70-200) brugt, som jeg bla. har brugt til de billeder fra Odense Zoo i den anden tråd.
Men jeg mangler et godt standardobjektiv, som ikke er for dyrt.

Sjovt nok, så er jeg med på det med en halskæde designet af Rosina Wachtmeister.
Min ser sådan ud… -Den er jeg ret glad for…
Elsker bare Rosina Wachtmeisters design. Jeg har også servietter og et forklæde med hendes design…

[quote=Sussie;135328]Sjovt nok, så er jeg med på det med en halskæde designet af Rosina Wachtmeister.
Min ser sådan ud… -Den er jeg ret glad for…
Elsker bare Rosina Wachtmeisters design. Jeg har også servietter og et forklæde med hendes design…[/quote]

Den er også flot

Og til interesserede, så kig lige på udvalget her:

http://www.rikkitikkishop.dk/rosina_wachtmeister_smykker-c-185_187.html?osCsid=f9d347c5f8129a3d521d850ee6974e3a

[quote=Felis;135352]Den er også flot

Og til interesserede, så kig lige på udvalget her:

http://www.rikkitikkishop.dk/rosina_wachtmeister_smykker-c-185_187.html?osCsid=f9d347c5f8129a3d521d850ee6974e3a[/quote]

Der er altså mange lækre ting der :thumbup:

Det kommer alligevel lidt bag på mig at jeg næsten ikke har set billeder af noget med affektionsværdi… :?