Nu har jeg for at glæde dig været rundt at tage billeder af nogle af de ting der betyder meget for mig, der er mange flere og jeg kan ikke vælge en ting ud, da de betyder noget forskelligt for mig og er fra “forskellige perioder” i mit liv 
Men jeg har taget billeder af nogle af tingene

glas (og sæbebobler i glasset) er fra mit prom i USA
Katten fik jeg af min bedstefar da jeg var lille - min bedstefar er død nu

Beklager billedkvaliteten.
Det er bordpynt fra Isabel Trujillos quinseñera - den første, eneste og bestemt bedste quinseñera jeg nogensinde har været til (og jeg var den eneste ikke-mexicaner så det var ret skægt at få så stort indblik i deres kultur).
quinseñera er en 15-års fødselsdag, som er en stor ting for mexicanere

Kinesere: de har stået hos min farmor og farfar så længe jeg kan huske og da min farmor døde vidste jeg at det var noget jeg gerne ville arve - jeg fik dem på en betingelse, nemlig at vi købte et skab til dem, så kattene ikke kunne ødelægge dem…og det gjorde vi så 
Elefanten har min farmor lavet i 1985 - det år jeg blev født

De har også stået hos min farmor og farfar så længe jeg kan huske. Den store bjørn har min farmor lavet.

Kattemaskerne har jeg fået af Nikolaj når han har været i Italien (den sidste er Nikolajs), de er håndlavet i Italien.

En collage af min elskede kat Sun, som jeg fik af min søster da jeg flyttede til Odense, så jeg altid kunne have Sun i nærheden

Den har min bedstemor lavet til mig og jeg synes bare den er så flot

Mine letters fra USA

Et udpluk af bøger der betyder meget for mig
Min yearbook, the grinch som jeg fik at min værtsfamilie, min blå bog fra DNT, program til Nevada State Championship jeg var med i, bog om Crazy Horse købt på Crazy Horse Memorial i South Dakota (der hvor de er ved at hugge en figur af ham ud af en klippe.) Jeg snakkede længe med den indianer der har skrevet bogen og det var vildt spændende - jeg fik også hans autograf 

Til sidst lidt smykker der betyder meget for mig

En halskæde med mit navn som jeg fik lavet sammen med min amerikansk søster - hun fik en med hendes navn
Et hjerte fra min dåb med mit navn i
til højre en halskæde af black hills gold, som kan have andre farver end guld og derfor har vedhænget en lyserød blomst og grønne blade, jeg synes den er så smuk. Jeg fik den i julegave af min amerikanske mor. Jeg købte et armbånd til min søster da jeg var i USA som passer til halskæden, da min søster blev gift havde hun halskæden og armbåndet på 
Så Celina, nu må det vist være billeder nok
- undskyld til dem der mener det er for meget