Tino er ikke altid oppe og køre :D

Noget siger mig hans stress fra udstilling har fortaget sig :smiley: :smiley: :smiley:

Han har da bare totalt overgivet sig :wink:

Det er sådan en bengaler er … Vores Diesel elsker også at ligge på den måde og når han gør det så er vi ikke i tvivl om han ligger sådan for han pludre som en bengaler kan gøre i bedste stil …

Syntes den kommentar som kom i anden tråd var fej /led og intet sigende. For man kan ikke sige en kat er for gammel til udstilling.

DET tror jeg på, …eller også er han besvimet af skræk ovenpå udstillingen :klapper:

han er lækker…

Dejlig afslappet :slight_smile:

Glemte lige det her foto

Helt og aldeles :smiley: Vi tog lige en fælles morfar i eftermiddag :slight_smile:

[QUOTE=hmm;876996]Det er sådan en bengaler er … Vores Diesel elsker også at ligge på den måde og når han gør det så er vi ikke i tvivl om han ligger sådan for han pludre som en bengaler kan gøre i bedste stil …

Syntes den kommentar som kom i anden tråd var fej /led og intet sigende. For man kan ikke sige en kat er for gammel til udstilling.[/QUOTE]

:slight_smile: Ja de er lækre når de sådan bare smider sig :slight_smile:
Kommentaren har jeg ikke mere at sige til :slight_smile:

Dejlig pletmave…:slight_smile:

Han er ikke besvimet… han er besejret, og ligger sådan for at undgå repræsalier :lol:

Hvor er han endnu smuk og dejlig i sit rette element <3

Ja, han forstår da at slappe rigtig af må man sige :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;877016]Han er ikke besvimet… han er besejret, og ligger sådan for at undgå repræsalier :lol:

[/QUOTE]

Nååååååårh, han ser da ikke farlig ud, altså den nederste…den øverste er vist bøllen :lol:

Hvor er han skøn :hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;877016]Han er ikke besvimet… han er besejret, og ligger sådan for at undgå repræsalier :lol:

[/QUOTE]

:lol::lol::lol: Det er da utroligt at den lille spirrevip kan nedlægge det store farlige rovdyr. De andre billeder af Tino er skønne - han er hvis kommet sig:)

Haha det billede af “store, farlige Lucky” ovenpå Tino :lol:

Han er rigtig dejlig :hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;877016]Han er ikke besvimet… han er besejret, og ligger sådan for at undgå repræsalier :lol:

[/QUOTE]

Hvor er det billede bare super godt :lol::lol::lol:

[QUOTE=DK Sugieh;877016]Han er ikke besvimet… han er besejret, og ligger sådan for at undgå repræsalier :lol:

[/QUOTE]

LUCKY:wehuu::hjerte::hjertehop: og Timo skulle:sos::bokse:

KH Birthe

Lucky er så dejlig! Og det er da helt enormt så mange af sine gode gener (og et par af de fjollede L) han har givet videre til Ib!

Man får helt lyst til at nusse den dejlige misse mavse :slight_smile:

Skønne billeder. Der er ikke meget blodtørstigt rovdyr over ham her… :smiley:

Jeg har ikke villet blande mig i den anden tråd, men Rags var jo næsten 5 år, før han kom på sin første udstilling. Han kunne godt lide at sidde i buret og kigge på de andre katte, men oppe på dommerbordet var han rædselslagen. Der var formentligt for meget larm og uro, og min egen nervøsitet forplantede sig vist også…
Men allerede anden gang gik det meget bedre - nok også fordi jeg tog ham op og sad 5 minutter med ham på skødet, inden han skulle til bedømmelse. Han fandt ud af, at det ikke var farligt - og siden da har han faktisk nydt opmærksomheden hver gang. For Rags er en kat, der meget gerne vil bekræftes i, hvor dejlig han er - og det bliver man jo i rigt mål på udstillingerne, uanset om man vinder eller ej.
Så gamle katte kan altså også lære det. Prøv evt. at tage ham med på en TICA - det er god træning. :slight_smile: