Titelregistrering -TICA?

Nu hvor det endeligt er besluttet at Thane skal pensioneres fra yderligere udstilling, så synes jeg da at vi i det mindste skal se at få hans titler officielt registreret :slight_smile:
Men hvordan gør jeg egentlig det, når nu jeg har været så uvidende, at jeg løbende har enten smidt TICAs notifikationer ud eller bare ikke aner, hvor jeg har gjort af dem?
Thane har gennem tiden skrabet nok sammen til at han idag er TGCA… men jeg kan altså ikke som sådan bevise det. Gemmer TICA evt oplysningerne? eller er der ikke noget at gøre uden at have brevene fra dem?

Det der log-in har jeg ALDRIG nogensinde fået til at fungere!
Jeg kommer ind som Guest og absolut intet andet… helt lige meget hvad I ellers sidder og fortæller mig :wink:
Og ja, der er naturligvis taget kontakt til TICA for at bede om hjælp - uden at jeg har fet et svar…
Så løsningen med on-line registrering er udeluket… det har jeg ganske enkelt ikke temperament til! :smiley:

Du har vist fået svar andet steds :slight_smile:

Men hvis andre skulle have samme problem så have jeg havde samme problem at jeg stod som guest og kunne intet. Så skrev jeg til [email protected] og dagen efter så virkede det :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;937336]Du har vist fået svar andet steds :slight_smile:

Men hvis andre skulle have samme problem så have jeg havde samme problem at jeg stod som guest og kunne intet. Så skrev jeg til [email protected] og dagen efter så virkede det :-)[/QUOTE]

Det er også hende, der klarede mit problem inden for 50 minutter efter at jeg havde spurgt - meget effektivt :thumbup:

Ja hun svarer meget hurtigt :slight_smile: Jeg fik vist bare skrevet på et nattetidspunkt, så det tog lidt længere tid :slight_smile:

Bare af nysgerrighed… det er nemlig ikek aktuelt for mig…
Kan man tilmelde sig det der TDson-line uden at være medlem af TICA?

[QUOTE=Ann K;937352]Bare af nysgerrighed… det er nemlig ikek aktuelt for mig…
Kan man tilmelde sig det der TDson-line uden at være medlem af TICA?[/QUOTE]

https://online.tica.org/login01.tds

[QUOTE=Ann K;937352]Bare af nysgerrighed… det er nemlig ikek aktuelt for mig…
Kan man tilmelde sig det der TDson-line uden at være medlem af TICA?[/QUOTE]

Ja, det kan man godt:) Mine TICA registrerede katte står derinde. Det var derinde, jeg registrerede Fannis titel. Jeg er medlem af Viking Cats - ikke tica.org

[QUOTE=Quivive;937336]Du har vist fået svar andet steds :slight_smile:

Men hvis andre skulle have samme problem så have jeg havde samme problem at jeg stod som guest og kunne intet. Så skrev jeg til [email protected] og dagen efter så virkede det :-)[/QUOTE]

Ja, jeg ringede derover (på vegne af en ven), og det blev løst på 2 minutter. :slight_smile: