To af mine små prinsesser

Her er 2 af mine exotic piger.
De er fulde af ballade og spiser mig ud af huset.:høhø:

Den creme/hvide hedder Gidahmir’s Last Sundance og tortien Little Luxury :hjerte:
Jeg håber I kan lide dem. :slight_smile:

Åhh hvor er de dog super bedårende!!! :smiley: :hjerte:

hold op et par søde små trolde - nu kan jeg altså snart ike leve uden en fladsnude igen - jeg får jo abstinenser af alle de søde billeder :slight_smile:

Åh den lille cremebolle da! :inlove:
Gitte, du bliver altså nødt til at holde killingenus :bebe:

Ååårh:love2:

Takker :slight_smile:

Jeg når ikke at invitere til killingenus.

Jeg rejser snart til Barcelona, og når jeg kommer hjem, står det på Schillers årsregnskab, og så ellers pakke sammen og smide ud, inden vi flytter. :slight_smile:

Er det Kalle-børnene, der er blevet så store? Hvor er de dejlige.:hjerte::hjerte:

Tak FF. Ja, det er Kalles absolut sidste babyer. Derfor den ene bliver kaldt Last Sundance :slight_smile:

Godt navn :slight_smile: God ferie, sig til, hvis I vil ha’ flytte-assistance :slight_smile:

Tak, Mirea, men det er nu i forbindelse med job, jeg skal afsted. Schiller er hjemme og passer katte. :slight_smile:

Og flytning - tjaaa…der bliver ikke så meget, for vi smider det meste ud og køber nyt. ggg

Åhh to nuttede:hjerte: tykkindede piger:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

De er super skønne Gitte :slight_smile:

Hvor er de dejlige begge to :hjerte:

Altså… hvor ER de søde!!!

For dælen hvor er de bare skønne !!! Dem må du altså godt flashe noget mere Gitte :smiley:

Åh hvor er de vidunderligt, er da helt væk i hende den creme/hvide. Men de er nu rigtig bedårende begge to

MVH
Gitte

De er fantastiske som altid Gitte :hjerte:

DEJLIGE små skønne trolde…MUMS

De ser simpelthen så uskyldige ud :hjerte:
De er vel nok charmerende, de to små pelstotter :love2:

bedårende killinger…tortietrolden er bare for nuttet