To dejlige katte

jeg skal pga. Allergi hos et af mine børn, af med en han og en hun kat.
Begge katte er vidunderlige og kærlige. De hedder Mynthe og Magne.
De har fået lov at gå ude på en gård, hos en bekendt- indtil jeg har formidlet et godt hjem. Men det trækker ud, og nu er jeg og Mynthe godt desperate.
For Mynthe trives ikke som “staldkat”. Hun har brug for at være en del af familien - at blive kysset og krammet.
Mynthe har lige fået check hos dyrlægen, da hun virkede trist og tynd. Hun fik ormekur og jeg har haft hende hjemme på diætfoder for at stabilisere maven. Hun er sund og rask, men har nok reagerer på at savne os. For hun er levet helt op og er nu sit gamle jeg igen. Hun spiser, tager på, leger og kysser og kæler. Men det ændrer ikke på, at jeg simpelthen ikke kan have hende :confused:

Magne trives bedre som stald/udekat- men vil elske at få et kærligt hjem snart.
Er der nogen af jer, der vil give Mynthe eller Magne et godt og kærligt hjem?
Vi bor på Fyn.

For mig er det vigtigste at de får et kærligt hjem og ikke hvad jeg får for dem. Jeg vil dog bede jer overveje grundigt inden i tager en eller begge. For de fortjener et blivende hjem. Jeg giver p piller med til Mynthe for et år, og 1-2 ormekure til både Magne og Mynthe.
De har begge brug for at komme ind og være en del af familien- og at kunne komme ud. Mynthe ville dog nok kunne trives hvis blot der er altan, eller at hun tages med i sommerhus/kolonihave.

Hej… ville lige hører hvor i landet det er og hvor gamle er de :slight_smile:

Hej - de er på Fyn og er knapt et år gamle. Født sommer sidste år :slight_smile: