To hunkillinger fremlyses

I fredags kom en ung pige ind med en sortsilverblotchedtabby misling på ca. 4 måneder. Samlet på på Bækkevej i Galten og helt fin på alle måder. Igår er en af mine Simba’ejere’s datter til et eller andet på Skovby Moesgaard ved Skovby…som ligger ca. to km øst for Galten og der har de sidste dage rendt en ca. 4 måneders misling rundt. Hun tager den med hjem og de har den natten over. Imorges sender farmans en sms (han er redaktør på vores lokale avis kaldet Galten Folkeblad) og han og jeg mødes på klinikken. De to mislinger sættes sammen og jeg vil vædde en milliard trillioner på de to missepiger er kuldsøskende. Samme sind, størrelse OG udseende og de dutter næse og lugter til hinanden som om de straks kender hinanden. Nu er de Savannah 44 og 45 og bor her og jeg har været rundt i Galten OG skovby med opslag. Er der ingen der henvender sig bliver de ordnet på fredag hvor Savannah 43 også bliver ordnet og hvor en voksen Savannah også bliver sterilliseret…og en enkelt Simba ligledes ordnet. Det bliver en dyr dag:uha::besvimer::uha: Hvis nogen vil hjælpe så spred budskabet om de to nye Savannah’er. Den sidst optaget er tortie…tortietabby og hun kan godt hvis man ikke lige ved det ligne en sorttabby mis. De vejer 1.5 (tortie fra skovby) og 1,8 (hende fra bækkevej i Galten)…sidstnævnte er helt fantastisk flot og hvilket mønster…sølvet omkrandser hendes striber. Hun vil kunne lægge enhver udstilling ned med det udseende:inlove:. De er fremlyst på klinikkens FB og hjemmeside og opslag i døren plus jeg har været 3 steder i Skovby med opslag og på bækkevej plus der findes en fb-side der er lavet til skovby-galtenborgere og der er de også fremlyst…og nu her

[ATTACH=CONFIG]86122[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]86123[/ATTACH]

Tænkte nok du ville hjælpe…og du bor jo i nærheden af hvor Savannah 45 er samlet op, så du må meget gerne sprede budskabet. Jeg har sat opslag op i busskuret ved Skovlundevej og ude ved hovedvejen OG hos Bageren i Skovby.

Wauw hende til højre :hjerte:

Jeg har lavet et opslag på en køb og salgs side for Galten/Skovby på facebook … og der er et par stykker der mener de ved hvor de bor … nu må vi se om der er nogen der henvender sig … håber de kommer hjem igen, hvis de tilhøre nogen … :smiley:

Jeg er i kontakt med Kamilla og de kommer her klokken 14. Kan se på krak at de bor ganske få hundrede meter fra Skovby Moesgård hvor Savannah 45 er samlet op. Hvorfor Savannah 44 er endt i Galten på Bækkevej håber jeg at få en forklaring på her i eftermiddag. På den omtalte FB side for galten skøvby har hele kuldet været til salg d. 7. okt og jeg syntes bestemt begge mislinger figurerer på billedet. Nu må vi se hvad der sker her kl. 14…hele familien kommer vist:)

Har du linket, Lene…til den facebook-side. Min kollega der fandt annoncen med mislingerne er også på siden. Jeg må se at komme derind. Problemet er jeg ikke kan huske mine logins til FB…jeg er en skaldyrshjerne:dokdok:

Så er de to mislinger hentet. De hed Grå og Figo. De er ud af en kuld fra d. 15. juli på 6 killinger og to mere er også rendt hjemmefra. Jeg kunne altså ikke lade være med at fortælle hvor skidt det er at lade så små killinger løbe rundt Og at det gør lige så omdt for en kat at blive påkørt etc. Mine ord blev taget til efterretning, tror jeg OG de fik mislingerne med i klinikkens transportkasse. Så kan de afleverer den OG de 842 kr de skylder hittekattekontoen …i næste uge (mandens egne ord). Jeg lovede også at hjælpe med at finde de to andre og de vil maile billeder af dem. ÅH HA, hvorfor passer folk dog ikke bedre på deres dyr:S

… Så først dine opdateringer nu … men godt de er kommet hjem … jeg håber at de tager dine ord til efterretning !!

Ca. en time efter killingerne var hentet ringer en skovby-beboer fordi hun har en killing rendende…det efter beskriovelsen med garanti en af de to andre…så nu mangler vi kun en misling, så skulle alle være hjemme igen. Hvis ikke de passer på mislingerne nu efter at have oplevet de har været borte, så bliver jeg fanme stram i betrækket.