Hej Alle
To Kære Mainecoon katte der har været misrøgtet søger et nyt kærligt hjem og en ny chance her i livet , en hun på 10 år som er steriliseret og en han kat på 5 år som er kastreret, de er begge vaccineret. De er begge blevet klippet korthåret, da deres pels har været forsømt. Det haster med at svare da de begge ellers vil blive aflivet på mandag den …
6 august. Hvis I er interesseret eller
kender nogen der kan være interesseret, kan de afhentes ganske gratis, kontakt venlist den Kongelundens dyreklinik på tlf 32 520760 eller på mail [email protected]
Dyrekliniken har åbent man-fredag fra 8- 17oo Dyrekliniken ligger på Amager Kongelundsvej 272
send gerne videre til alle I kender. Svar senest til dem fredag eller på mail i weekenden.
Mange Tak til jer alle
Har snakket med dyreklinikken, de ville under alle omstændigheder IKKE blive aflivet på mandag.
Begge katte har fået nyt hjem, i Vojens, og bliver hentet på mandag, skulle de mod forventning IKKE blive afhentet, ville dyrlægen kontakte mig, også kan de begge få et nyt hjem her, og nyde deres otium, med at jage mus her på landet.
Der er desværre lukket nu… Så et kan jeg jo desværre først gøre mandag…
Selvfølgelig er der en god chance for at det IKKE er de røvbananer der henter dem, men jeg kan alligevel ikke lade være med at blive lidt nervøs, for at redde dem fra misrøgt et sted, for bare at sende dem til et nyt sted at blive misrøgtet, det ville være ubærligt…
Men jeg tror jeg prøver at ringe til dyrlægen mandag morgen…
det er det ikke kan jeg trøste dig med - HVIS dem fra Vojens tager dem ind, så kommer de ud at bo sammen med 3 andre MCO’er og får det som blommen i et æg - verden er heldigvis ikke ubetinget grim.
Det blev ikke Vojens der blev de to kattedyrs nye hjem. Dyrlægen har netop haft ringet, og tilbudt mig dem, da dem fra Vojens ikke ringede igen, eller var til at få fat på, så derfor har jeg fået dem tilbudt.
Og jeg ville rigtigt gerne give dem det hjem det har brug for, og har plads osv.
MEN…
Er det muligt at stable en staffet på benene fra deres midlertidige hjem på Amager, og herover til det mørke jylland, Vejle, Horsens, Juelsminde området? Jeg har nemlig ikke bil, eller mulighed for at tage til København lige nu, men det skal vel ikke komme i vejen?
[QUOTE=SONofSUN;913338]Det blev ikke Vojens der blev de to kattedyrs nye hjem. Dyrlægen har netop haft ringet, og tilbudt mig dem, da dem fra Vojens ikke ringede igen, eller var til at få fat på, så derfor har jeg fået dem tilbudt.
Og jeg ville rigtigt gerne give dem det hjem det har brug for, og har plads osv.
MEN…
Er det muligt at stable en staffet på benene fra deres midlertidige hjem på Amager, og herover til det mørke jylland, Vejle, Horsens, Juelsminde området? Jeg har nemlig ikke bil, eller mulighed for at tage til København lige nu, men det skal vel ikke komme i vejen?
/johnny[/QUOTE]
Jeg ved ikke om Trekkiee skal på job og måske kunne tage dem med til Horsens, hvis en eller anden kunne sætte dem på toget i KBH?
Hvor meget er det lige sådan nogle coons vejer?
Jeg bor på Amager og fragtede dem gerne til Kbh H, men da jeg ikke har bil er det måske ikke så oplagt i forhold til at slæbe rundt på sådan to kæmper i bussen.
Det kræver vel også lidt af en transportkasse?
Håber at det lykkes at få misserne til Jylland.
Jeg hjælper heller end gerne med at få dem fra Amager og til hovedbanen hvis det er. Eneste minus er bare jeg ikke har transportkasse jeg kan bruge til dem… Og så hjælper det jo nok ikke super meget.