To røde mislinger

To røde mislinger (omkring 4 måneder gamle) er smidt af hos nogle søde mennesker. Manden ringede til klinikken og spurgte om det ikke var rigtigt den havde et samarbejde med Hittekat og min ene dyrlæge fortalte at det var korrekt. Så han (Ryan, en af mine dyrlæger) ringede til mig i går morges og spurgte om hvad vi skulle gøre. Jeg sagde jeg ville kigge forbi klinikken om eftermiddagen , inden jeg kørte hjem fra arbejde og der fik jeg navne, adresse og telefonnumre. Det var i Ry for jeg skulle derned med 20 senge til vinduet (som de sælger for mig/hittekat). Manden nåede at ringe iaftes inden jeg fik ringet dem. Jeg havde nemlig fået at vide de var til begravelse, derfor ville jeg lige vente lidt. Han var SÅ sød (som de også sagde på klinikken) og vi aftalte han skulle bestille tid til de to bamdutter idag. Det har han så også gjort for jeg tog lige indenom klinikken inden jeg mødte på arbejde her kl. 10…også for at sætte en pose foder af til mislingerne. De bliver ordnet imorgen og ikke fremlyst for de er med sikkerhed sat af netop fordi ægteparret har et ry for at tage hittemisser til sig. De har 5 p.t. De vil dog ikke beholde disse to for som manden sagde. Vi er jo ikke årsunger selv, og så små killinger kan vi ikke være sikre på at overleve. Så Vinni tager på klinikken nogle billeder som bliver brugt til opslag herinde, og FB, på den nye hittekattehjemmeside og på de to kliikker (galten & ry). Det var alt for nu…jeg er hurtigt ude for de to bamdutter skal have nyt hjem og hvem vil ikke gerne have en sød, kærlig og flot rød missedreng. De er med sikkerhed brødre og som manden sagde, så har de været indekatte for de kender alt til indelivet og ER også udelukkende indekatte nu

Så er Simba 77 & 78 ordnet. De var SÅ fine, kærlige og søde. Nogle RIGTIG fine mis. De bor hos det ældre ægtepar de er smidst af hos, indtil vi finder et hjem til dem. De kommer ikke ud og beder heller ikke om det. Jeg mødtes med manden imorges på klinikken og var med inde ved konsultationen. Og ved et sammentræf var de og hente misserne, da jeg var omkring med Xuies stamtavle (jeg glemte den imorges) her for lidt siden og vi fik en god snak. Vinni har taget nogle gode billeder (hun er en af vet’erne og en forrygende fotograf) og sender billederne til mig herhjemme og på arbejde og så laver jeg opslag at hænge rundt om. De kommer også herinde i tråden og på den nye Hittekatte-hjemmeside og FB. De skulle gerne ud at bo sammen for de er SÅ glade for hinanden og har tryghed ved hinanden og det er jo en god ting.
De vejer 2,3 og 2,5 kilo. Glemte at tale fødselsdag med dem på klinikken, men mit bud er de er fra omkring 1. maj…det er i hvert tilfælde den dato jeg ville have givet dem, hvis jeg havde husket det imorges på klinikken.

Hvor blev billederne af dem af ? :venter:

Vinni fra klinikken har kun sendt til biblioteket og jeg glemte idag af videresende her hjem. Men jeg skal prøve at huske det imorgen.De er bare SÅ smukke og dejlige

Prøver lige om det kan lykkes mig at sætte fotos ind af Simba 77 og Simba 78.
De er nu på hjemmesiden for www.hittekat.dk - og er klar til et nyt hjem - de ser totalt skønne ud.

Tusind tak, Susanne…jeg havde helt glemt Vinni havde sendt dig billederne,

Hold da helt op, som han minder om min lille Bambina :uha:

:wehuu: Sikke en charme de har, de skal nok hurtigt finde gode nye hjem…

Hvor er de dog skønne - hvis jeg ikke allerede havde haft de katte, jeg skal have, så havde jeg fluks lagt billet ind på dem :hjerte::hjerte:

Hold da fest de er flotte begge to!

Hold da op hvor er de flotte…det vil være synd at skille dem ved salg.

Neeej de er skønne :smiley:

Sikke et par flotte, matchende fyre! :wehuu: Jeg håber også at de finder er godt, fælles hjem.

Af samme grund får folk også en rabat. Egentlig bryder jeg mig ikke om at give rabat når det gælder dyr, men jeg vil heller ikke gerne de skilles, så jeg har gjort det alligevel (lavet rabatten). Nu kan jeg ikke helt bestemme, for de bor ikke hos mig, men hos Villy og Tove hvor dyrene også er smidt af men jeg er sikker på de er enige for det var faktisk Villy der sagde i vores første samtale, han helst ikke så de blev skilt ad. De der har “smidt” Simba og Simba af har været gode ved dem for deres kondition og adfærd er som hos en god seriøs opdrætter’s mis. De der ender med at berige sit liv med disse to flotte katte får virkelig noget for pengene. Som Villy ser dem vil de sagtens kunne egne sig som indekatte og han sagde også han troede de havde været det hvor de kom fra, men det er kun et gæt udfra deres måde at tackle indelivet hos han og hans hustru på.

Hvor er de bare smukke og dejlige! :wehuu:

Nøøj, hvor er ser de dejlige ud, altså! :hjerte:

Mandag d. 27. oktober får Simba 77 og 78 nyt hjem. Familien vil helst det skal vente til d. 27. da man skal have overstået en stor familiefest…efter min mening en både klog og kattevenlig beslutning. HURRA

Så er de to bandutskier flyttet ud i nyt hjem i dag. Har lige fået en mail og det hele er forløbet til UG. De tager det hele med ophøjet ro og jeg har lige omregistreret dem så de nu bor i Skovby og hedder Maximus og Lurifax. JUBLE

Dejlig læsning Brita…godt at de kunne blive sammen.

Hvad gav du i rabat for købet af begge…det dækker jeg nemlig. :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1209373]Dejlig læsning Brita…godt at de kunne blive sammen.

Hvad gav du i rabat for købet af begge…det dækker jeg nemlig. :-)[/QUOTE]
Du er simpelthen utrolig:thumbup: 400 kr, så de istedet for den gængse pris dvs 1000 pr mis kostede 800 kr. Den nye ejer kørte forbi klinikken og betalte inden hun hentede misserne hos Tove og Villy (hvor de var smidt af hos) og havde kvitteringen fra klinikken med. Og så sms’ede Villy det hele var i orden og jeg omregistrerede begge bamdutter iaftes i den nye ejers navn. Og hun har allerede bestile 2. vacc. tid til misserne. Det kunne vi ikke tidsmæssigt