To skønne indianere, som snart er høvdinge :-)))

Jeg fik i går inde på facebook et rigtig skønt billede af to af de knægte, fra kuldet forrige sommer, der kom ud til samme hjem :slight_smile: Og synes lige I skulle se hvor store de er blevet :smiley:

Sabrecats Hal Black Elk og Sabrecats Jon Standing Bull :slight_smile:

Damn - deres far slår godt nok igennem!
Lækre…

[QUOTE=Ann K;851968]Damn - deres far slår godt nok igennem!
Lækre…[/QUOTE]

Tak Ann, ja man kan se at hvem der er farmand…men på Jon kan man også ane Mokai lidt :smiley:

Og så er det ikke nu jeg skal skrive at knægtene som jo her om 3 dage runder de 10 måneder, har rundet de 7 kg :høhø:…arme Sarah når hun skal løfte dem :smiley:

[QUOTE=MoMo;851972]Tak Ann, ja man kan se at hvem der er farmand…men på Jon kan man også ane Mokai lidt :smiley:

Og så er det ikke nu jeg skal skrive at knægtene som jo her om 3 dage runder de 10 måneder, har rundet de 7 kg :høhø:…arme Sarah når hun skal løfte dem :D[/QUOTE]

Jeg har forlængst fundet ud af at Thanes størrelse kommer fra hans farfars linie… CreeCree er ganske vist ikke kæmpe (bare sådan helt almindelig hancoonstørrelse :D) - men har du set nogle af de basser, der ligger bag ham??? :besvimer:

Det er nogle ordentlige basser! Hvor er de skønne. :slight_smile:

Hvor er de blevet store og stadig et par dejlige knægte :inlove: :inlove: :inlove:

Bare vent til de runder halvbror Ares størrelse, så får deres slave rigtig lange arme :tihi:

Howdi Bros -

Ka se I regerer jeres land med hård pote - det er også majet vikti…

Jaj ær fløtd åvr i en ghætå - åg ær ænst indianer hær… Så jaj bestæmr alt… I hværtfal hås min slave menskekilingen…

Hilsen Claire-bear…

Dejlige drenge:wehuu:

To dejlige drenge :hjerte: Når man kender både mor og far linien, så er det tydeligt og se hvad de er lavet af :slight_smile: Intet under den vægt, der ligger sværvægtere på både mor og far linien :høhø:

Lige præcis, der er store dejlige bamser på begge linier :høhø: og jo jeg er godt klar over at søster Jenny hun skal nok give mig hjælp med at få gode armmulere…det gør hendes mor i forvejen :lol:

Men nøjs hvor er de bare dejlige en og hver fra det kuld :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

[QUOTE=Nethe;852002]Howdi Bros -

Ka se I regerer jeres land med hård pote - det er også majet vikti…

Jaj ær fløtd åvr i en ghætå - åg ær ænst indianer hær… Så jaj bestæmr alt… I hværtfal hås min slave menskekilingen…

Hilsen Claire-bear…[/QUOTE]

Århh søde Claire-Bear, man skal da have slaver …især menneskeslaver :høhø:

Det er jo derfor jeg valgte at lave denne kombination, fordi det var ikke kun type der matchede godt men også tavlen i forhold til Mokais :smiley:

smukke drenge…men med den vægt i 10 månedersalderen, så er jeg lykkelig for at være faldet for en anden race…

Det er et par flot katte :hjerte::hjerte: - og pænt store er de også blevet… :smiley:

Åhh, hvor er de skønne begge to :hjerte: :hjerte: