To skønne roser - og så lidt flere

Ser vi ikke dejlige ud :høhø:

Læg mærke til Nunuu to dage efter han er vasket :venter::venter::venter:
Han er et svinøre det vil noget :tihi:

nuser blomster-misser, men du ku nu godt gi stakkels nunu en fin lille hagesmæk på

:høhø: rigtig gode foto han ser lidt surmulet ud den hvide mis:høhø:

Jeg kan se han dypper kryderen i vand, hvis det bliver for volsomt Birthe så barber ham i det område…så holder han op med at blive så våd og måske dryppe ud over dit gulv :frowning:

Naa det ville da være synd og mit gulv er fliser, så ingen problemer der :høhø:

De er bare dejlige begge to :wehuu:

Sikke et dejligt billeder… hvor er de skønne…

Om de er søde ??? …Jo for pokker da, de er simpelthen henrivende, jeg er altså vild med perser looket :-). Og jeg har altid sagt, at når jeg bliver RIGTIG gammel, og orker pelspleje, så må jeg bare eje en perser :slight_smile:

Ihh altså Nunuu den lille gris :tihi: :tihi:
Men dejlige er de jo :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er det bare et dejligt billede :wehuu:

-lovelove De er så skønne de to :slight_smile:

Måske syntes du at det er synd Birthe, men nu bor du i også i et varmt land det meste af året, men en kat kan blive syg af at være drivende våd uder hagen/bryst, jeg har også en exo der gør sig våd og hende barberer jeg på området når det er gjort er hun tør så langt tid pelsen ikke er så lang der…

Birthe kære, jeg er sikker på, at mor Vibekka med katteri (www.)amalias(.dkamalias(.dk)) kan give dig nogle fif. Hun har en hvid kat, som bliver holdt fint hvid, og hun er et hjælpsomt og varmt menneske.
Pernille med katteri UniquePrestige har flere hvide katte, hun vil nok også gerne give dig et par tips.
Og så må jeg jo altså igen rose NuNuus profil - han er bare så rrrund :wehuu:

Jamen, så vil jeg da overveje at klippe ham ned der. Han skal da ikke risikere at blive syg :slight_smile:

[quote=MiSi;270388]Birthe kære, jeg er sikker på, at mor Vibekka med katteri (www.)amalias(.dkamalias(.dk)) kan give dig nogle fif. Hun har en hvid kat, som bliver holdt fint hvid, og hun er et hjælpsomt og varmt menneske.
Pernille med katteri UniquePrestige har flere hvide katte, hun vil nok også gerne give dig et par tips.
Og så må jeg jo altså igen rose NuNuus profil - han er bare så rrrund :wehuu:[/quote]

Tak, jeg vil høre dem ad :slight_smile:

[quote=birtheras;270070]Ser vi ikke dejlige ud :høhø:

Læg mærke til Nunuu to dage efter han er vasket :venter::venter::venter:
Han er et svinøre det vil noget :tihi:[/quote]

GRIS…:tihi: eller ej.
Jeg er vild med ham.

ALTSÅ…Johnny…

Man giver ikke ældre katte/mennesker hagesmæk på. :besvimer:

Misi, det er svært at vænne en perser fra at drikke med hele hovedet, jeg går ud fra at det er vand, ikke Birthe?? medmindre man ikke vil have at katten skal have et lille æggebæger med vand i ( som de alligevel gør sig våde i ) eller en kaninflaske hvor de måske ikke får nok at drikke så er der ikke meget at gøre…katten skal jo have lov til at være kat, Birthe går ikke på show med ham …

Da jeg fik Titanic hjem fra Spanien havde opdrætter vænnet ham til at drikke af en kaninflaske netop fordi han gjorde sig våd…Titanic havde en kamp med at få vandet ud af flasken, ja han måtte slås med den og fik sår på overlæben, oveni tissede han kun en gang i døgnet så han fik en vandskål af mig…yt med flasken…

Jeg havde tidligere en anden hvid perser dreng og han var en lille svinemikkel:ups:, så jeg kender godt problemet:høhø:…
Men hvor er han altså dejlig ham Nunuu, jeg er vild med ham:wehuu:

Mona, førhen har opdrættere givet katte hagesmæk på, ja jeg har endda hørt om kaffefilter men jeg tvivler på at det hjælper meget LOL…Nunuu har hang til vand ( godt det ikke er tuborg ) men han er nu ganske charmerende alligevel, min søn var meget skudt i ham som killing…