To skønne skønne piger

Jeg fik lige tilsendt nogle skønne billeder af Athene og Bonnie fra mit A- og B-kuld :høhø:.

Dem synes jeg, at jeg ville dele med jer herinde, da i ikke skal snydes for billeder fra mig af :tihi:.

Athene og Bonnie :hjerte:

Bonnie og Athene :inlove:

Bonnie :love2:

Athene :wehuu:

Nøjjjjj det er godt nok et par smukke missepiger :slight_smile:

Sikke gode billeder af smukke katte :iloveyou:

Søde misser :slight_smile:

Og sådan HELT OT… Med tanke på en anden tråd og min evne til at se forskel på MCO og NFO (jeg ved du har begge dele) så vil jeg med mine utrænede øjne sige vi her ser på en NFO??? Er det rigtigt :slight_smile:

Undskylder på det kraftigste, hvis jeg tager fejl :ups:

Mange tak Alice.

Eva passer godt på mine piger :slight_smile:

Mange tak.

Ja de var heldige at få et par gode fotos af dem, da de skulle have et, der skal foreviges på et lærred.

Lækre :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1017802]Søde misser :slight_smile:

Og sådan HELT OT… Med tanke på en anden tråd og min evne til at se forskel på MCO og NFO (jeg ved du har begge dele) så vil jeg med mine utrænede øjne sige vi her ser på en NFO??? Er det rigtigt :slight_smile:

Undskylder på det kraftigste, hvis jeg tager fejl :ups:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Det er killinger af hhv. min Helena og Katharina og Schumacher, så det er nu Maine Coon begge to :tihi:

Mange tak :slight_smile:

Sugieh altså… :tihi:
Det er da Maine coons!

Rigtig smukke… kan godt lide Bonnie :hjerte: Flot dyb farve

Hold da op…sikke smukke katte du “laver”…de er bare dejlige begge 2 :uha: :hjerte:

:smiley: Jeg giver simpelthen op :smiley: Så meget for godt et par timers nærstudie af profiler osv :smiley: :smiley: :smiley:

Især øjnene synes jeg nu er en stor forskel samt mulerne. Men det er jo svært at se en profil forfra :wink: Der kan man til gengæld se en mule (box) - på det sidste billede

:slight_smile: Jeg tror bare jeg holder mig til siam, dét kan jeg finde ud af :wink:

Super smukke missere! Og virkelig flotte billeder - de gør misserne ære!

Hvor ER det nogle lækre billeder. Af lækre motiver :smiley:

[QUOTE=ThildeL;1017823]Sugieh altså… :tihi:
Det er da Maine coons!

Rigtig smukke… kan godt lide Bonnie :hjerte: Flot dyb farve[/QUOTE]

Mange tak, jeg synes, at de er smukke på hver deres måde :slight_smile:

Mange tak, så må jeg se, om jeg kan lave lige så smukke NFO’ere :slight_smile:

:tihi:

Ja og ansigtet på NFO er også meget mere trekantet at se på :slight_smile: