To små killinger 🐾

Det kan du tro :grinning:
Glæder mig også at følge dine!
Jeg kender endda hende, der har søsteren, Oda.
De skønne katte.

12 Synes om

Hvor er det et kært billede af de to sammen :paw_prints:
(men gør også ondt i hjertet at se din anden kat – for den ligner min elskede Silke, som desværre ikke er her mere)

9 Synes om

Åh, nej. De tab kommer man aldrig over. Det gør mig meget ondt. Blev hun gammel? Hun ser dejlig ud.

1 Synes om

Silke blev næsten 18 år gammel, så hun har haft et langt og godt liv :purple_heart: hun har aldrig været syg, men i løbet af 14 dage blev hun så dårlig, at jeg var nødt til at sige farvel :purple_heart:

1 Synes om

Et langt liv samme. Så forfærdeligt.
De to killinger kan heldigvis skabe liv og glade dage hos dig. Mage til krudtugler skal man lede længe efter.

1 Synes om

:blush:

Ja, Silke har haft et godt og langt liv – og vi ved jo, at de ikke kan blive hos os altid.

3 Synes om

Åhhh det billeder der, :smelter: det er så smukt med solen der skinner - tænker sådan på *solhilsen

2 Synes om

:blush:

Tak :purple_heart:

Silke elskede at ligge i solen – og hun var bare smuk :heart:

Billedet er bare lige taget med mobilen, fordi hun lå og så dejlig ud :heart:

1 Synes om

Altså!?

Den Dame…hun ser os i munden, hver gang vi ligger hos hende…fordi…vi har dobbelte hjørnetænder, og hun vil så gerne være heldig og få vores babytænder…

Altså!?

5 Synes om

:blush:

Susanne:

Hvem blev født først af mine to killinger?

Det spørgsmål fik jeg den anden dag, og jeg ved det jo ikke? :grin:

Åh, det ved jeg faktisk ikke. Deres slemme mor havde jo forlovet sig i dølgsmål så hun skulle føde lige efter vi var taget på ferie, så de er født hos plejemor Linda - OG endda på en dag hun ikke var hjemme, så hendes mand var jordemoder. Og han sad bare lige så stille og så til at alt gik som den slags skal, men så ved jeg faktisk ikke mere :slight_smile:
VH
Susanne

3 Synes om

:grin: :grin:

Tak, Susanne – det går nok.

1 Synes om

:grin:
Mit hjem hedder fra nu:
Bermuda Trekanten

3 nye rasle-pels-bolde + den de havde i forvejen er pist væk?!
:grin:

Har ledt under samtlige møbler – men væk er de.
:grin:

1 Synes om

her forsvinder deres legetøj også jævnligt for så dukke op igen på magisk vis.

Under køleskab er der ingen magi i, men hold da magle der bor en stor legetøjsmagnet der… :grin:

4 Synes om

Da jeg på et tidspunkt flyttede mit natbord, var der en enorm samling små legeting under det. Der var et lille bitte hul bagpå, og der var ingen grænser for, hvad de havde kunnet proppe gennem det :uha:

Jeg ægrer mig over, jeg ikke tog et billede dengang, men nu kan du få denne her i stedet:

6 Synes om

:grin:

Ja, det er da utroligt – jeg har ledt ALLE steder, men de er bare væk. :grin:

Men pludselig kommer de med det i munden :grin:

Min seng er en gavebod, hver morgen ligger der 2-3 stykker legetøj til mig :purple_heart::blue_heart:

5 Synes om

:grin: :grin:

Haha… Kan lige se deres skattekammer – mine er meget glade for at lægge deres mus i mine sko :grin:

Tak for Simon’s kat :paw_prints:

2 Synes om

:blush:

Prøv at se en fin pels lille missepige har :purple_heart: hun er jo blå, men det yderste på hver enkelt hår er hvidt – som om hun har frost i pelsen :purple_heart:

16 Synes om

:purple_heart: :blue_heart:

15 Synes om

Hvor ER de bare :heart: :heart:

1 Synes om