To små killinger 🐾

:paw_prints: :paw_prints: :paw_prints:

I dag har jeg hjulpet Damen med blomsterne igen – synes selv at jeg er rigtig god til det :paw_prints:

16 Synes om

Du er i hvert fald meget dekorativ, Pigemis :heart:

5 Synes om

:paw_prints:

Tak Ingrid :blush:

For et par dage siden var der 15-20 blomster på orkidéen – men de forsvandt lige pludselig :grin: :grin:

2 Synes om

Nårh, en lille botaniker i familien :rolleyes: De får godt nok mange gode ideer, de to :slight_smile:
VH
Susanne

3 Synes om

Den ser godt nok lidt afpillet ud :joy:

1 Synes om

:grin: :grin:

Ja, de har mange talenter :grin:

Men!!

De har altså fået deres første skideballe:

Lige da de flyttede ind, brugte de den paddegård der står…STOD på gulvet, som kattebakke – så den blev pakket ind i plastik, der blev sømmet fast – og en xtra kattebakke blev sat ved siden af – og så var dét løst.

Men!!

Så begyndte de sgu fanme at hoppe op i den store paddegård, der er bygget på et spisebord – OG hvor der er padder i – og så blev den brugt til både at lave nr. 1 og nr. 2 i.
Det var IKKE dygtigt!!
Pyyyyh, hvor det STANK af kattepis – det var kun i det ene hjørne – så alt blev fjernet dér, skuret med Rodalon.
I stedet for bundlag, blev der lagt store sten – og så var dét løst.
TROEDE JEG.
Men næe… desværre ikke.

De fortsatte desværre med at hoppe og og bruge den som kattebakke,

Så jeg har købt kattesikringsnet, og brugt HELE dagen i går på at tømme 30 liter jord//sand//grus…30 kg store og små sten…trærødder…planter og andet ud af paddegården.
ALT er skuret og skrubbet i Rodalon – og kattesinringsnet er nu SKRUET//BOLTET//NAGLET fast.
Dét var “Operation dagsværk”

Nu er det FORD KNOX – håber jeg.

men størst af alt er kærligheden :paw_prints: :paw_prints:

2 Synes om

:grin: :grin:

Haha…ja!!

Den VAR sååååå flot – måske bliver den flot igen, når den blomstrer næste gang :grin:

Ja, du er en sand Mother Therese :stuck_out_tongue:

1 Synes om

:innocent: :innocent:

Du skulle vist have hørt mit sprog til dejlighederne :grin:

Der blev sagt andet end FY :grin: :grin:

Nu er jeg ved at fylde op igen, nyt bundlag, planter og sten – her ligner RAGNAROK :grin:

Men om 4-5 timer er her forhåbentlig som et sted, vi kan holde ud at være :grin:

1 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Har lige lagt en lille video på FB…er der en venlig sjæl der vil lægge den ind for mig??

Nej, men jeg vil fortælle dig, hvordan du gør det, så du selv kan gøre det:

  1. Højreklik på videoen på Facebook. Du får nu en lille menu, hvor du vælger “Vis webadresse til video”.
  2. Højreklik på webadressen i det lille felt, der kommer frem, og vælg “Kopier”.
  3. Gå ind på KG og åbn et svar. Højreklik et sted i svarer og vælg “Indsæt”
  4. Et link til din video er nu sat ind - af en eller anden grund på tysk, men det må FB stå til ansvar for.

Prøv det lige en gang - og gem så beskrivelsen til næste gang :wink:

1 Synes om

Tak Ingrid :bouquet:

Tror ikke at jeg kan højreklikke med min mobil :grin:

Bruger kun mobilen – den bærbare har jeg ikke brugt i flere år :grin: og med de to bøller, tror jeg at den bliver i skuffen lidt endnu :grin:

1 Synes om

:grin:

Alternativ brug af kattegitter for vinduerne…

6 Synes om

Ah, okay - ja, jeg bruger aldrig mobilen, så der kan jeg ikke hjælpe dig :slight_smile:

Jeg vil bare sige, så slem har ikke engang Chili været nogensinde :joy:

1 Synes om

Linket virker ikke - i hvert fald ikke her…? :disappointed:

2 Synes om

:grin: :grin:

De er heldigvis ikke sådan hele tiden :grin: :grin: men de har altså noget med planter…og dem har jeg mange af :grin:

Måske bliver der tyndet lidt ud i dem :paw_prints:

Tusind tak for linket, Ingrid :hibiscus:

Øv…her virker det som det skal :blush:

Er du sikker på, videoen er offentligt tilgængelig?

1 Synes om

Det er den ikke. Jeg har været inde og lure på Tuts facebookprofil (vi er ikke venner på FB) og jeg kan ikke se den der.

2 Synes om

:blush:
Den er ikke offentligt tilgængelig, kun for venner – hvis nogen vil være ven med mig så send en venneanmodning.

1 Synes om