To søde plejekillinger

Pia Bisgaard har i dag afleveret to små søstre her, og de er bare de sødeste små killinger med krudt i røven :smiley:

De var som i måske har læst i denne tråd http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?42626-To-sm%C3%A5-hjeml%C3%B8se&p=939689#post939689dømt til aflivning, men de fik en chance mere af Pia og Marina, og nu er de i pleje her indtil de får et permanent hjem.

De er fuld af gåpåmod og energi, og har flittigt undersøgt deres nye omgivelser. De bor i vores udhus, der er bygget sammen med selve huset. Vi har en sluse, i form af en stor gang, så vores egne dyr kan ikke komme ind til dem, og de kan heller ikke bare smutte ind i huset. Jeg har gjort det hyggeligt med tæpper og senge, og sat en varmegasovn (til indebrug) derud, som ekstra varmekilde, hvis der skulle blive til koldt. De virker til at nyde pladsen, og farer rundt og leger over det hele :høhø:

Jeg har taget nogle billeder af dem, men de er desværre ikke helt så tydelige. Jeg vil prøve at tage nogle bedre med tiden, men det er ikke helt nemt at fotografere sådan nogle livlige baryler :wink:

Freja:

Filli:

Freja undersøger varmeovnen:

og bordet:

Der er også tid til lidt leg:

Og mere leg ved madskålen:

Den ene ende af rummet:

Den anden ende:

De er virkelig rigtig søde, så hvis i har plads og hjerterum til disse små herligheder så kan i bare skrive til mig eller til katdoktor.dk :slight_smile:

Hvor er de skønnne … alt for søde til at blive aflivet … de skal nok få et hjem på længere sigt !

Hvor er de dejlige, håber der er nogle dejlige hjem til dem :hjerte:

Den plettede er godt nok flot i mønsteret, men det er smukke kiillinger begge to.:hjerte::hjerte:

Stor tak til dig for at have taget dem i pleje :ok: - og forhåbentligt kommer der så senere også blivende hjem til dem. :kryds:

Hvor er det skønt at de små banditter får hjælp :thumbup: De ser ræddi skønne ud :hjerte:

Hvor er de fine :wehuu:

nøj de er skønne!

Smukkere kan mislinger ikke laves. Håber et nyt hjem viser sig hurtigt og jeg håber de kan blive sammen

De er nemlig rigtig fine begge to. Jeg er selv helt vil med Frejas mønster og med Filli’s farve, og hvor er de bare skønne og rigtig kælne :-). De er meget glade for hinanden, så jeg håber virkelig også de kan blive sammen.

Jeg har taget nogle flere billeder af dem, og de er heldigvis blevet lidt bedre. De er taget i vores stue hvor de også nogle gange kommer med ind, og det hygger de sig meget med.

Filli:


Freja:


Begge liggende op ad mig i sofaen :hjerte::

Filli smyger sig tættere på :smiley:

Og ligger sig bedre til rette

Ikke altid helt elegant :tihi:

Nu ligger hun godt :høhø:

Hehe ej der ligner måske at Filli mosler rundt, med billederne er taget over en halv time eller mere, så der var lange perioder hun faktisk lå stille :smiley:

Dette er de desværre overbelyst, men jeg synes det er rigtig sødt alligevel

De er lige smukke og spændende hver for sig … men sammen aldeles uimodståelige :inlove:

Et dejligt eksempel på søskendekærlighed :hjerte::hjerte:

De har begge en hovedform, der antyder, at der nok er en teskefuld fra en lettere race i deres mix, men hvad er jo ikke til at sige. :?

Under alle omstændigheder er de et par aldeles smukke og dejlige killinger. :hjerte::hjerte:

Skønne, dejlige billeder. Er ikke noget bedre en killinger/store misser der vil putte :wehuu: