Pia Bisgaard har i dag afleveret to små søstre her, og de er bare de sødeste små killinger med krudt i røven
De var som i måske har læst i denne tråd http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?42626-To-sm%C3%A5-hjeml%C3%B8se&p=939689#post939689dømt til aflivning, men de fik en chance mere af Pia og Marina, og nu er de i pleje her indtil de får et permanent hjem.
De er fuld af gåpåmod og energi, og har flittigt undersøgt deres nye omgivelser. De bor i vores udhus, der er bygget sammen med selve huset. Vi har en sluse, i form af en stor gang, så vores egne dyr kan ikke komme ind til dem, og de kan heller ikke bare smutte ind i huset. Jeg har gjort det hyggeligt med tæpper og senge, og sat en varmegasovn (til indebrug) derud, som ekstra varmekilde, hvis der skulle blive til koldt. De virker til at nyde pladsen, og farer rundt og leger over det hele :høhø:
Jeg har taget nogle billeder af dem, men de er desværre ikke helt så tydelige. Jeg vil prøve at tage nogle bedre med tiden, men det er ikke helt nemt at fotografere sådan nogle livlige baryler
Freja:
Filli:
Freja undersøger varmeovnen:
og bordet:
Der er også tid til lidt leg:
Og mere leg ved madskålen:
Den ene ende af rummet:
Den anden ende:
De er virkelig rigtig søde, så hvis i har plads og hjerterum til disse små herligheder så kan i bare skrive til mig eller til katdoktor.dk