To ting der gør mig meget ked af det

Ja jeg kender heller ikke noget til denne sladder (færdes i en anden gruppe af katte)
Det gør mig oprigtig ondt du har mistet din dreng.
Men sladderen den kender jeg - den kan få den sorg man gerne vil være alene med udarte sig til en ustyrlig vrede over andre menneskers nævenyttighed. Den tillid der er vist ved at tale om det, for det har man brug for, bliver misbrugt - føj …

… Sladderen kender jeg ikke noget til … Men den store sorg, at du har mistet din dejlige mis , så pludselig gør mig, meget ondt på dine vegne , lad ham leve videre i dit hjerte… Tænder et lys for ham

Kom godt over til regnbuen lille mis …

Mange varme tanker fra Kaja

Åh Pia min dybeste sympati for dig og din familie -blåblå det gør mig ondt at høre at du har mistet en elsket kat i så ung en alder -blåblå Og det gør mig sgu harm og gal, at nogen mennesker kan være så egoistiske og sensationslystneog udnytte jeres sorg [smilie=hate-boid.gif]

jeg kommer også i en anden opdrætter verden, og har ikke hørt noget om Ragetti
Hvil i fred smukke miss

Enig -thumbs -riprip Ragetti

Pia, hvor er jeg ked af at høre at du har mistet din dejlige dreng :frowning: og så, så pludselig -ked

Og sladder, ja desværre er der jo nogle som bliver høje af det. -mai -mai -mai

Nogle gange mangler mennesker bare… medmenneskelighed… Jeg er ked af at læse om din ven, som er død. husk at minder og kærlighed kan ikke dø. Du har ham stadig i dit hjerte

K

Enig -thumbs

Trist at sensationslysten er størrer end medmenneskelig omsorg :-//.

Enig -thumbs -riprip Ragetti[/quote]

Enig -thumbs

Hov, jeg var da overbevist om at jeg havde skrevet i denne tråd…

Hvor gør det mig oprigtigt ondt at du har mistet din skønne dreng!

Jeg bliver enormt skuffet og vred når jeg gang på gang hører om/læser hvordan folk opfører sig. Mangel på empati og generel pli er desværre MEGET udbredt i katteverdenen og jeg må indimellem indrømme at jeg skammer mig på folks vegne.

Store trøstekram til jer i denne svære tid!! -forelsket