To uger gamle charmetrolde

Så er det to uger siden, jeg tilbragte eftermiddagen på badeværelsesgulvet :slight_smile:

I mellemtiden har alle fået øjne, de fleste er godt igang med at strække ben og udforske verden ved enhver lejlighed og alle er blevet tykke og fede :wehuu::wehuu:

Det er nu også stadig sjov bare at ligge og rulle rundt på ryggen og charme

//youtu.be/HYeOMNb_uXs

øv…der er ingen video, i hvertfald ikke nogen jeg kan se :frowning:

Mystisk :frowning: Ifølge Youtube er den sat til offentlig.

Jeg kan godt se den. Hvor er de nuttede :wehuu:

Hold da op, du skal da vist snart frekventere hjælpemiddelcentralen, der er vist snart brug for en lift :wink:

nuuui hvor er de nutte
tænk det er to uger siden…som tiden dog løber

:tihi::tihi:

Ham her hedder Bring out the Boxty (Boxty er en irsk ret, der traditionelt serveres til halloween) og har skam forstået, at hans opgave her i livet er at spise :wink:

I GUDER!!! Jeg vil have killinger i huset NU!
Jeg vil ikke fortænke dig i, ikke at få lavet en hujende skid andet end at glo på de pølser :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
Hold fast de er kære, og den bette lilla er bestemt ikke blevet mindre dejlig :hjerte:

Hvor er de bare skønne! Lige til at kysse på deres små fede mavser. Den cyklen med benene er bare vildt nuttet!!! :wehuu:

Jeg kan se et billede…hvor er de bare søøøøøøøde :slight_smile:

Lækre små fedlinger.:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Nogle få dage, så er de over det hele… :smiley:

Hvor er de cute :love2: !!! … og den lyse kunne jo faktisk godt gå … hvis den lige vendte sig om på benene :stuck_out_tongue:

Og charme, det kan de sørme :wehuu:

Hvor er de lækre, Mette, og hvor er mormis smuk :love2:

Hold nu op hvor er de smækre Mette! Lige til at kysse på mavsen :hjerte:

Ja, de elsker allerede at blive nulret på den :smiley:

:wehuu:

:smelter:
Njår, hvor er de bare for dejlige!

OMG :wehuu:

(Totalt tarvelig video og vise)

Åååååååhhhh… skønne skønne misser! :wehuu::wehuu::savle::smelter:

Åhhh for søren hvor er de nuttede Mette :wehuu: