Toffifee og Domino

Så blev Toffifee og Domino 6 mdr :slight_smile:
De vokser og er et par herlige bøller som har stor glæde af hinanden…hold op hvor kan de to tage nogle slåskampe…man skulle ikke tro at Toffi var en pige, hun holder sig ihvertfald ikke tilbage :tihi:

Og jo…Domino leder stadig efter et godt hjem hvis nogen skulle have lyst til en skøn dreng :hjerte:

Hold da op de er vokset. Wow hvor er de dejlige og havde jeg plads havde jeg gerne snuppet den smukke knægt

:love2::love2:

Hvor er de bare dejlige – og hos dig er der vist aldrig fred og ro med sådan et par bøller :hjerte:

:inlove: Sikke et skønt ansigt de har sig…

Hvor er de bare skønne Lisbeth :smiley:

Tak :slight_smile:
Ja, de er ved at være et par store bamser de to :smiley:

Hvor er de bare dejlige – og hos dig er der vist aldrig fred og ro med sådan et par bøller :hjerte:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Nej, her sker altid noget…hvad den ene ikke kan…det kan den anden :tihi:

Tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Tillykke med halvårsdagen til Toffifee og Domino - og til Dumle også. I er blevet nogle flotte, karakterfulde ungkatte. :smiley:
Og Toffi, du lyder da som en pige efter mit hjerte - bare giv dem nogle bank. :høhø:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[

[QUOTE=FinnFrode;1007001]Tillykke med halvårsdagen til Toffifee og Domino - og til Dumle også. I er blevet nogle flotte, karakterfulde ungkatte. :smiley:
Og Toffi, du lyder da som en pige efter mit hjerte - bare giv dem nogle bank. :høhø:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[[/QUOTE]

Mange tak Snehvide :slight_smile:

De er blevet flotte. Jeg synes det har været skønt at følge dem fra de var helt små :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Det føles bare så forkert at sidde med munden fuld af lige nu :ups:

Du er da vel ikke ved at spise dem :what:…:tihi:

Jamen sad med toffifee i munden da jeg gik ind i tråden :ups:

Så vil jeg håbe for dig at der ikke var for mange hår på :tihi:

Hvor ser de frække og dejlige ud :iloveyou:

Tak :slight_smile:

Skønne skønne skønne! :hjerte: