Toilet - special

er der nogen som har erfaring med denne model? På videoen ser der altså super nemt ud …men man ka jo aldrig vide

Prøv lige at forestille dig en gang diarre rulle rundt i den. :S

Har ingen erfaring med den - det var bare min første tanke. :slight_smile:

lol jo men man kan godt skille den ad og vaske den, nu er det jo ikke hver dag at kattene har diarre :slight_smile:

[QUOTE=Tea;1197464]Prøv lige at forestille dig en gang diarre rulle rundt i den. :S

Har ingen erfaring med den - det var bare min første tanke. :)[/QUOTE]

Nu har jeg ikke personlig erfaring,men en af min venner har prøvet og haft den og den blev udskiftet efter en månedens tid , de var ikke særlig imponeret af den .
Den var ikke pengene værd.
Men kan ikke huske hvorfor :gruble:

Ingen personlig erfaring, men det ser ud til mine vil mene, der er for lidt grus at grave i :slight_smile: Jeg vil ikke sætte penge i den :slight_smile:

Jeg har haft den… Fungerede udemærket men var for tung til mig ryg, når den skulle tippes.

og just som man troede man havde set alt …

[QUOTE=LadyS;1197498]og just som man troede man havde set alt …

:rolleyes:

Kunne de ikke have lavet en reklamefilm, hvor apparatet virkede lidt bedre

:lol::lol::lol:

Jeg tror jeg vil tippe DR om denne film … den er mindst lige så spændende som den film jeg så den anden dag! :cool:

Den erfaring jeg har med robot toiletter til katte, er at de er vægt udløste. Er katten for let eller for tung virker systemet ikke og der renses ikke som almindeligvis efter x antal minutter. Inden køb ville jeg undersøge hvad vægtkasse toilettet er til og så veje egne katte. For jo når vagt på dyrene passer til toilet så virker det fint- og det er nemt at holde rent