Tømmerkatte

Ved ikke lige om kæresten (Itzy Bitzy) har postet disse før, men her får i lige nogle ældre billeder af Vívil og Flykra :fløjte:

Sjovt at drikke

… men dagen efterpå er ikke lisså sjaw :uha:

:høhø: Rigtig gode skarpe og sjove billeder - af smukke misser. :inlove:

Havde flaskerne været tømte, havde jeg været bekymret :tihi:
Vidunderlige billeder :wehuu:

Elsker de billeder! -hopla :smiley:

Tak for de rosende ord, ens katte er altid en god unskyldning at få brugt sit kamera udstyr :wink:

Herlige billeder :thumbup:

Super gode billeder…

Fede billeder :ok:

HA HA HA sådanne som de sover ville jeg altså tro at de har tømt flaskerne. :høhø:

Tak for nogle skønne billeder :thumbup:

Herlige billeder - men nu går I vel ikke og giver kattene dårlige vaner?

Altså udover dem, de er født med?

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Aaaarj, nu får jeg jo helt lyst til at tage skumle billeder af Cæsar. :tihi: overvejer hvor man mon kan få et slips i kattestørrelse :høhø:

Nu ser vi frem til et billede af Cæcar iført slips - og kan de ikke fås i hans størrelse i en butik,
så må du jo selv i gang med nål og tråd.

:venter::venter::venter::venter:

Vi vil se Cæsar med slips

[quote=Eva;221224]Nu ser vi frem til et billede af Cæcar iført slips - og kan de ikke fås i hans størrelse i en butik,
så må du jo selv i gang med nål og tråd.

:venter::venter::venter::venter:

Vi vil se Cæsar med slips
[/quote]

Hahaha. Nu tager jeg det jo næsten som en udfordring. :slight_smile:
Synes dog tykkemis ser lidt nervøst på mig … som om han ved hvad jeg pønser på. :høhø:

-LOL det er da de fede billeder !!!

Herlige og smukke billeder af nogen superskønne katte. At du så tillægger dem dårlige vaner de slet ikke har, giver dem lov til at kradse dig godt og grundigt i din ømmeste lilletå.
Knus Elin

hehe søde billeder :wink:

LOL!

ååårh hvor er de altså bare super skønne!

uha sikke mange fine ord :slight_smile: tak alle sammen, forvent flere billeder i den nærmeste fremtid :wehu:

Ja, der er mange skøre billeder af de to :tihi: og sikkert også et par stykker af den tredje :ups: