Skal have bestilt noget vådfoder hjem, plejer bare at købe hos dyrhandleren, men for dyrt i længden… Sidder så og overvejer almo eller applaws, i 24 dåser, da det bedst kan betale sig prismæssigt… Hvilken variant har i bedst erfaring med ? Kan se , de stort set er lige ‘gode’…
Andet spørgsmål… Nogle der kender til Arion tørfoder ? Fik købt en pose i maxizoo, men kattene gider ikke rigtig spise det, og det lugter nu også lidt anderledes end deres normale foder, som jeg har blandet det op med…
Jeg har lige for første gang (tror jeg nok) fodret mine med Applaws til aftensmad. Jeg havde åbenbart bestilt en prøvepakke med 3x4 dåser - den var så gledet ned bag nogle andre, så den var blevet glemt. Men til aften fik de så kylling med ost og hold da fast skålene blev ryddet. Ib KNURREDE endda så jeg måtte flytte Ozzy over til en anden skål, for han turde ikke spise ved siden af det lille monster…
Men det er jo så ikke fuldfoder. Det skal man lige være opmærksom på. Så længe de også får tørkost + noget andet om morgenen mener jeg dog sagtens det kan gå. Og det var i al fald populært!
Vi er rigtigt glade for Bozita hjemme hos os. Og de har jo sådan nogle store økonomi-pakker hvor man får en masse ‘kartoner’ billigere. …hvis man ellers kan slæbe det op af trappen når Zooplus har sat det forneden
Ellers vil jeg anbefale Cosma, hvis det skal være i stil med Applaws vådfoder. Cosma Katzenfutter günstig online kaufen | zooplus. Selv bruger jeg LUX fra ALDI. Jeg mener det koster 5,50 pr. dåse. Men nogle gange bliver misserne forkælet med noget andet, herunder Cosma - især den gule udgave med vagtelæg.