Tørfoder Smilla og Royal canin

Jeppe har tendens til dårlig mave og nu har jeg endelig fundet tørfoder, som gør at hans mave fungerer normalt, derfor har jeg nu 18 kg tørfoder i overskud, som de ikke får spist.

Jeg tænker 150 kr for de 2 sække samlet pga. den korte holdbarhed på Royal canin.
Det befinder sig i Aalborg Øst, men kan fragtes til Hobro i hverdagene.

1 Synes om

Hvis det ender med du ikke får det solgt, så er jeg sikker på at Min Ven Katten i Hobro tager imod det med kyshånd.

1 Synes om

Skal lige have det skåret ud i pap, :rolleyes2: hvor meget cirka er der i royal canin posen, bare cirka med din fornemmelse

Med venlig hilsen beimis ejer

Det er en uåbnet 8 kg pose Royal canin og Smilla er uåbnet 10 kg. Jeg har i flere år døjede med Jeppes dårlige mave, som dyrlægerne ikke har været bekymret for fordi han ellers var sund og rask, så jeg havde købt hjem af det de ellers trives på og glemt alt om det stod i depotrummet, da jeg opdagede at der fandtes noget, der kunne samle hans mave, som de oveni også har fin pels af :slight_smile:

1 Synes om

tak :slightly_smiling_face: skal ligge have hovedet lagt i blød med transport af det

Med venlig hilsen beimis ejer

Vil gerne have købt det af dig, men kan ikke lige finde nogle der skal Aalborg området, jeg kan komme med. Har godt nok tænkt på sendes som pakke, men hvem har sådan en størrelse kasse, det kan være i.

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om