Tørkost: Bedst til prisen

Hej derude
Jeg har en kat der skal begynde på voksenfodder og skal derfor finde noget tørkost. Hendes mave er en smule sart, men hun har indtil videre kunne lide al den foder vi har givet hende.
Jeg ville høre jer om I har nogle anbefalinger, særligt nogle som ikke var for dyre? :smiley:

1 Synes om

Herhjemme trives mine med en en blanding af Animonda Carny Grandis tørfoderet blandet op med div. Royal Canin jeg får med hjem fra shows (som regel noget digestive, Hair and skin e.l.).

Jeg køber det inde på zooplus, hvor en 10kg sæk er rimelig overkommelig i pris :slight_smile:

Og så får de næsten dagligt bozita vådfoder :slight_smile:

Men langt hen ad vejen handler foderet også om katten. Kig på foderstand, er de enormt fodersøgende eller en kræsen spiser og om pelsen er som ønsket.
Nogle katte skal have mere fedt i foderet end andre for at have en fornuftig pels, mens andre ikke skal have så meget fedt - det er både racespecifikt, men helt sikkert også individuelt :slight_smile:

3 Synes om

Jeg fodrer med alt muligt, som jeg blander sammen … f.eks. Porta 21
Her er en pakke med 3 forskellige slags Blandet pakke | zooplus.dk: 3 x 2 kg Porta 21 Feline Trockenfutter

2 Synes om