TOTAL spam af tennisboldene

Hvor er de kære, de små sort/hvide bamser og nu med navne :thumbup:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;733429]Og hvorfor dog ikke? Dory er FANTASTISK. Hun har altid været min absolutte yndlingsfigur i Find Nemo… Hun er et komplet airhead, men hun er så SØØØØD!

DERFOR

Jeg stemmer FOR Dory :wink:

Og hvor er de søde. Hvad var det nu de blev til når de voksede op? (altså hviffen slags hund…)[/QUOTE]

De bliver welsh corgi cardigans - eller rullepølse kommoder på tykke ben :wink:

Arh Dory er da nuttet. Hun kan jo ikke gøre for hun er lidt … glemsom

Og tak :slight_smile: Det er sådan nogen som Dronning Elisabeth har, ikke?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;733444]Arh Dory er da nuttet. Hun kan jo ikke gøre for hun er lidt … glemsom

Og tak :slight_smile: Det er sådan nogen som Dronning Elisabeth har, ikke?[/QUOTE]

Jo Dronning Elisabeth havde Cardigans, men har i dag fætteren - nemlig Pembroke (Welch corgi Pembroke) De er en anelse mindre og er ofte født uden hale.

Men hendes hunde kan jo på ingen måde måle sig med mine smuklinger :stuck_out_tongue:

Hvilker pragtfuld flok du og Emma har :wehuu: de er bare så vidunderlig kære

[QUOTE=Annette O;733450]Jo Dronning Elisabeth havde Cardigans, men har i dag fætteren - nemlig Pembroke (Welch corgi Pembroke) De er en anelse mindre og er ofte født uden hale.

Men hendes hunde kan jo på ingen måde måle sig med mine smuklinger :p[/QUOTE]

:wehuu: Bliver så rørt over dine ord. Og så tænker jeg at Emma da vist kun kan have en kæmpe selvtillid med sådan en ejer. :tihi:

Hvor er de fine :slight_smile:

Hvad er det nu, der er historien bag navnet tennisboldene?

[QUOTE=Charlotte Oeh.;733643]Hvor er de fine :slight_smile:

Hvad er det nu, der er historien bag navnet tennisboldene?[/QUOTE]

Det er AnnePandeKaffeKandeRejsteTilEgyptensLande der sagde, at jeg havde proppet 7 tennisbolde i hovedet af Emma - og en anden skrev at hvis det var hendes badebold, så ville hun stoppe med at puste (Dagen inden Emma fødte tog jeg et billede af kæmpemaven)

Sååå derfor er det små tennisbolde :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Annette O;733695]Det er AnnePandeKaffeKandeRejsteTilEgyptensLande der sagde, at jeg havde proppet 7 tennisbolde i hovedet af Emma - og en anden skrev at hvis det var hendes badebold, så ville hun stoppe med at puste (Dagen inden Emma fødte tog jeg et billede af kæmpemaven)

Sååå derfor er det små tennisbolde :p[/QUOTE]

Burde de så ikke have haft tennisstjerne-navne??? :høhø:

Har jeg sagt til hende før (og her er beviset http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?35588-Så-er-der-lidt-billeder-af-tennisboldene-beklager-spam&p=728614#post728614 ) men hører hun hvad jeg siger? Næh nej for det er ikke spændende… :ihhaltsåå:

Aarrrrrhhhhh. Med de navne tennis stjernerne har i dag, så brækker man altså tungen, inden man får udtalt dem ordentligt :lol: :lol:

Nææææh - du vil jo bestemme ALT hvis du fik chancen, meeeeen her må jeg slå hælene sammen og råwe nej - NEJ.

Så de får de navne der er dem tildelt :juhu: :rock::rock::wehu:

Ja, der er da tennis-navne nok at tage af - så søster burde da lytte til dig :tihi:

Men jeg har på fornemmelsen, at hun godt kan være stædig - er det rigtigt?

:klapper::klapper::klapper::klapper:

[QUOTE=Annette O;733380]Tusind tak skal I have :slight_smile:

He he min pc er lige ved siden af de små pus, så jeg kan lave diverse opgaver, skemaer og andet, samtidig med at jeg sidder og kigger på dem :smelter:

Mor Emma er STOOOOLT - se selv

[/QUOTE]

Emma :wehuu:

Jeg ville aldrig kunne forlade hjemmet hvis jeg havde sådan en kysse klar vovse…:hjerte: Hun ville være nød til at komme med på arbejde…:høhø:

Ihh… Du bor jo alt for langt væk, til at jeg kunne tilbyde mig som hvalpe stirre/nusser/ Emma nusser… :tihi: Så kunne du måske lave en kop kaffe eller noget imens…

[QUOTE=Eva;733982]Ja, der er da tennis-navne nok at tage af - så søster burde da lytte til dig :tihi:

Men jeg har på fornemmelsen, at hun godt kan være stædig - er det rigtigt?

:klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Ved du hvad. Jeg kan RIGTIG godt li’ dig lige nu Eva. Du har lært at se igennem hendes fake facade… Hun er ikke kun stædig. Hun er stædig OG træls på een og samme tid. Tænk den belastning jeg har været udsat for hele min barndom… Hun er… :ihhaltsåå:

Her finder jeg tennisnavne til hendes små hvalpe, og så vælger hun navne som Dory :yikes: Mor er ikke sur, mor er ked :ked:

[QUOTE=Anne Korsbakke;734035]Ved du hvad. Jeg kan RIGTIG godt li’ dig lige nu Eva. Du har lært at se igennem hendes fake facade… Hun er ikke kun stædig. Hun er stædig OG træls på een og samme tid. Tænk den belastning jeg har været udsat for hele min barndom… Hun er… :ihhaltsåå:

Her finder jeg tennisnavne til hendes små hvalpe, og så vælger hun navne som Dory :yikes: Mor er ikke sur, mor er ked :ked:[/QUOTE]

Du har ikke haft det nemt Anne - men hvis vi nu spørger Annette, så har hun nok haft det mindst ligeså hårdt :muhaha:

Jeg er sikker på, at I to tøser holder meget af hinanden - inderst inde :hjerte::hjerte:

Nej. Jeg har haft det modbydeligt :græde:

… men det gør vi ikke :muhaha:

NIX. Hun har haft det fedt. Især når hun har tæsket mig :pisk:

No way…

argh busted :ups:
Elsker min søster :wehuu: :hjerte: :inlove:

Dobbeltpost

[QUOTE=Anne Korsbakke;734055]
Du har ikke haft det nemt Anne -

Nej. Jeg har haft det modbydeligt :græde:

men hvis vi nu spørger Annette,

… men det gør vi ikke :muhaha:

så har hun nok haft det mindst ligeså hårdt :muhaha:

NIX. Hun har haft det fedt. Især når hun har tæsket mig :pisk:

Jeg er sikker på, at I to tøser holder meget af hinanden - inderst inde :hjerte::hjerte:

No way…

argh busted :ups:
Elsker min søster :wehuu: :hjerte: :inlove:[/QUOTE]

Jeg elsker også dig RIIIIITTIG meget Anne :hjerte: