TOTAL spam af tennisboldene

Så er de små rødder blevet 1 uge gammel og HOOOOOLD da op hvor er tiden fløjet afsted.

Jeg begynder at kunne se, at de udvikler sig stille og roligt, men de er jo stadig mine små nyfødte pus - eller nåwed.

Hvalpene kommer i den række de er født, med deres nye navne tilføjet.

Først kommer Odin.
Mathias ville meget gerne have en Odin i kuldet, så uden betænkeligheder blev familien enige om, at lille hr. Tønde skulle hedde Odin

Så kommer Otto.
Nicolaj ville SÅÅ gerne have, at den anden lille han skulle hedde Otto, så det blev hans navn.

Så kommer pige nummer 1 - Jasmin
Hun er opkaldt efter prinsesse Jasmin fra Aladdin

Så kommer pige nummer 2 - Dory
Hun er opkaldt efter den blå skønne fisk i “find Nemo”

Pige nummer 3 - Perle
Hun er opkaldt efter tæven Perle i 101 Dalmantinere

Pige nummer 4 - Mandy
Hun er opkaldt efter pigen i “Billy og Mandy” - en tegnefilm på Disney Channel

Pige nr. 5 - Zorine
Med de bandit briller pigebarnet har fået, så ville det være kanon at kalde hende Zorro, MEEN eftersom hun nu er en pige, kunne vi ikke kalde hende andet end Zorine

Til slut en lille film, så I kan høre hvor meget de brokker sig :tihi:

Det var lidt for denne uge :slight_smile:

WUUUPTI:… At bladre ned HELT uden at se billederne. Naaaaarj hvor er jeg dygtig :tihi:

Og så skal hun altså ikke hedde Dory… NÅ :venter:

[QUOTE=Anne Korsbakke;733223]WUUUPTI:… At bladre ned HELT uden at se billederne. Naaaaarj hvor er jeg dygtig :tihi:

Og så skal hun altså ikke hedde Dory… NÅ :venter:[/QUOTE]

Jamen hvad skal hun SÅÅÅÅ hedde???
Kom frit med forslag… :stuck_out_tongue:

Det ved jeg ski ikke lige… Må jeg tænke over det :?

de er bare SÅ vidunderlige :slight_smile:

jeg er inderligt misundelig… jeg SAVNER at sidde ved en hvalpekasse og høre alle de små lyde :slight_smile:

Såååååå dejlige :hjerte:
1 uge allerede?

• Det går godt nok stærkt :besvimer:

Jeg ved ikke rigtigt, hvad de ligner i den alder… :? Næbdyr, måske? :høhø:

Men søde er de.:hjerte:

Bare svømme bare svømme, godt det ikke er mig som er på dybt vand, ved at skulle bo sammen med så søde hvalpe. :slight_smile:

:wehuu:

Det er godt du bor i Jylland. Så fristes man ikke til at tage forbi og se dem (selvom man selvfølgelig ikke skal have en, nej, overhovedet ikke) :tihi:

Pyha, og det bliver jo bare endnu værre som de bliver ældre og får de store ører og klodsede poter :lovelove:

AAaaaaaawwww!!! hvor er de altså bare DARJLIGE!!! Mindre kan ikke gøre det :hjerte:

:wehuu::wehuu: Nååååerhhh de ligner jo små pandababyer på den film :wehuu::wehuu:

åh de er vidunderlige. Du sender bare Jasmin eller Mandy denne vej om 7-8 uger, mums nogle lækre hvalpe

mvh
Gitte

Nuuuuiiiiii :wehuu::wehuu:

Hvordan får du nogensinde lavet andet end at sidde og kigge på dem???:hjerte:

De er virkelig søde… Må jeg gerne be om et lille billede af deres smukke mor også?:bebe: Hun er nemlig lige til at kysse på!:smiley:

Tusind tak skal I have :slight_smile:

He he min pc er lige ved siden af de små pus, så jeg kan lave diverse opgaver, skemaer og andet, samtidig med at jeg sidder og kigger på dem :smelter:

Mor Emma er STOOOOLT - se selv

Åh Smukke Emma, hun er så vidunderlig smuk og kan sørme godt forstå hun er stolt af de små

MVH
Gitte

Kors hvor er de søde - og alt for ens :stuck_out_tongue:

Arrrhhhh Lis - dine killinger er da om noget MEGET mere ens :stuck_out_tongue: - vapselapserne har da nogle farvemæssige kendetegn HE HE HE

Sikke nogle søde små rullepølser :inlove:

[QUOTE=Anne Korsbakke;733223]WUUUPTI:… At bladre ned HELT uden at se billederne. Naaaaarj hvor er jeg dygtig :tihi:

Og så skal hun altså ikke hedde Dory… NÅ :venter:[/QUOTE]

Og hvorfor dog ikke? Dory er FANTASTISK. Hun har altid været min absolutte yndlingsfigur i Find Nemo… Hun er et komplet airhead, men hun er så SØØØØD!

Jeg stemmer FOR Dory :wink:

Og hvor er de søde. Hvad var det nu de blev til når de voksede op? (altså hviffen slags hund…)