Tour De Amager!

SÅ stod den på kattenus og tøsehygge hos Annie. Jeg havde besluttet mig til at tage cyklen for det var jo smadder dejligt vejr da jeg tog afsted.

JEG tænkte bare ikke på at:

1 - 5,6 km. er sindsygt hårdt i strid modvind
2 - At 5,6 km. er meget mere end 5,6 km. når man beslutter sig for at fare vild! :doh:

Destinationen var Brønderslev Alle, så da jeg lige pludselig så to skilte ved siden af hinanden hvor der stod “kirstinehøj 600 m” og “Dragør 6 km”, så havde jeg liiiiidt lugtet lunten…Jeg var kørt forkert!

Efter et desperat opkald til Annie fik jeg at vide jeg bare skulle 2 lyskryds længere tilbage. Det var lige rundt om hjørnet. Okay - op på cyklen igen.

Køre køre køre køre…hvor pokker er den der brønderslev alle? Der var broen igen igen. Jeg VIDSTE jeg ikke skulle over broen igen så var jeg kommet for langt tilbage. STÆDIGT (for stædig er jeg jo) kørte jeg så på tværs af det hele fordi jeg vidste jeg alligevel skulle til højre på givent tidspunkt.

En kirke. Fair nok. Fik spurgt et par om hvor pokker Brønderslev alle lå henne. Jamen jeg skulle bare lige ud nu.

køre køre…blive usikker. køre…stoppe op og ringe til Annie igen igen. “Hjælp! er ved tæppeland, og stadig faret vild!”

Blev endelig guidet i den rigtige retning og fandt det langt om længe. Blev modtaget med et stort grin, et koldt glas Cola zero, og en lækker tallerken friskskåret ananas! MUMS! :rock:

Vi havde en super hyggelig dag sammen med kattesnak og kattenus og katteleg. Jeg havde en af Annks raslemus i tasken fra mit killingebesøg, og dét var bare dagens hit. Kattene kæmpede med hinande og hunden om musen :tihi:

Jeg kan godt love jer for at Annie har nogle lækre missere, og en super lækker hund. Jeg håber vi kan gentage succeén når jeg kommer hjem fra ferie.

Dog har jeg ikke intentioner om at gentage det med at køre forkert. Og nåja. så regnede det på vej hjem. Så modvind og faren vild på vej ud, og regnvejr på vej hjem.

Dagens motion er blevet regnet sammen. Jeg har tilbagelagt ikke mindre end 13,2 km. idag. Det kan GODT nok mærkes i rumpetten skulle jeg hilse at sige fra min bagdel og jeg :klapper:

:tihi: Gry altså :tihi:
Måske du skulle have dig en gps :? :stuck_out_tongue:

Godt gået, Gry - de ekstra kilometer er bare at betragte som god motion :slight_smile:

:tihi: :tihi: :tihi:

Jeg troede jo du kørte ud af Englandsvej :smiley:

Ihhh jeg vil også til kattenus! NUS NUS NUS NUS NUS! :smiley:

jamen det var en rigtig god tur på cykel - men jeg er godt nok træt i kroppen nu.

det g’r ondt i knæende bare at gå op af trapperne. Jeg hader at have forstenede knæ - som min kiropraktor udtrykte det.

Jeg har ikke lige så stor bevægelighed i mine knæ som “almindelige” mennesker, så jeg skal bare gå op til 2. sal og så brænder mine knæ. Så hver gang jeg cykler gør det kanon ondt.

Men jeg elsker altså at cykle og det slår at stå og vente på en bus som jeg dør af hedeslag i. Så må jeg tage smerten med.

Mine knæ kan heller ik holde til trapperne. De gør nuller naller når jeg skal gå op af det skidt.