?. Tråd?

Hvorfor er der nogen steder foran tråden hvor der står “4. Tråd” “7. Tråd” “55. Tråd”
Hvad er meningen med det og er det med vilje :?:?:?

Celina. Det er en hjælp til Skattekat når hun kommer tilbage. Hun er på Island (?) lige nu, så for hun bedre kan følge med i hvor mange tråde der er oprettet, bliver de nummereret :slight_smile:

Det er bare smadder forvirrende at se på fordi trådende ligger overalt på foraet synes jeg…men det er måske bare mig…

Ahhh smart… :s:tihi:

Jepper - lige præcis :wehu:

Gry - det skal du ikke blive forvirret over :besvimer: Det er kun for at hjælpe Skattekat -LOLAt vi så ikke lige er HELT så gode til at tælle, det er ikke noget at gøre ved :ups: :tihi:

Ja ikk :lys-ide: Jeg er HELT sikker på, at Skattekat vil eeeeeeeeeeelske alle de nummerede tråde (og så kan hun i øvrigt bare lade være med at “forlade” s i en uge -grrrierdumme )

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

fnis

Hvad så med da jeg forlod jer i 2 uger!! Jeg fik ingen hjælp :ked:

Det er jeg rigtig ked af at høre, men jeg tror ikke vi fik det at vide :? Eller også kan jeg ikke huske det.

Men jeg lover dig, at hvis du nogensinde skal “forlade” os for en periode, så vil jeg gerne nummerere trådene :wehuu:

Enig med Annette :smiley:

[quote=Annette O;114448]Det er jeg rigtig ked af at høre, men jeg tror ikke vi fik det at vide :? Eller også kan jeg ikke huske det.

Men jeg lover dig, at hvis du nogensinde skal “forlade” os for en periode, så vil jeg gerne nummerere trådene :wehuu:[/quote]

Jooo i fik af vide at vi tog til usa i 14 dage i oktober :hmpf:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=46497#post46497

Hihi men i er tilgivet - er vidst ved at have nået trådene igennem nu :stuck_out_tongue: